Caitlin:
,,Taky chci mít po porodu takové tělo jako máš ty." Usmála se na Jasona. Všichni se šokovaně podívali na Jasona: ,,Jsi těhotná?" Zeptal se Ryan. Ke mně si přisedl Lil. ,,Zatím ne, ale chtěli bychom, že Jasonku." Zaculila se extrémně lacině a šla si sednout k němu na stehno. Můj žaludek se mi obrátil dokola.
Lil zapálil oheň a šel vozit malou. Byl milý. Zvedla jsem se. ,,Kde máte toaletu?" Řekla jsem nervózně nebo spíš jsem se tak snažila vypadat. ,,Pojď provedu tě." Zvedla se ta bloncka z Jasona a zašla do baráku.Pokrčila jsem rameny a následovala jsem jí.
,,Jsem Alison." Řekla za cesty a podala mi ruku. Bylo to divný: ,,Caitlin." Potřála jsem si sní a poté svou ruku stáhla zpět k tělu. ,,Máš opravdu kouzelné dítě, to je Lila?" Pousmála se a zastavila se před nějakými dveřmi. ,,Ne, není." Pousmála jsem se pro změnu já a zašla dovnitř.
Vytáhla jsem si telefon a podívala se na zprávy.
:,
Přečetla jsem si zprávu a odložila mobil, vykonala jsem svou potřebu a umyla si ruce. Vzala jsem si telefon a otevřela dveře s tím, že výjdu ven, ale to mě někdo natlačil zpět a zavřel za sebou.,,O co ti jde?" Vřískla jsem na Jasona. ,,O tebe." Přitiskl se na mé rty a začal s nimi hýbat, nedalo mi to a začala jsem spolupracovat. Plán se vydaří. ,,Myslel jsem si, že jsi mrtvá." V očích se mu zrcadlili slzy. Znovu mě políbil: ,,Hledali jsme Vás obě, podle telefonu, který měla Bethany, ale vybil se jí, chyběl takový kousek a našli jsme Vás, jenže nikdo nedal ani čárku vědět o tom kde jste." Řekl provinile. Bodlo mě z toho u srdce, věděla jsem, že bude říkat nesmysly, které nejsou a nebo jsou pravdivé. Sama to nevím.
,,Nech mě být Jasone, neříkej mi takovýhle báchorky, odstěhoval jsi se i na Floridu jenom proto, abys mě mohl zamést pod koberec." Byla jsem dost naštvaná a chystala jsem se odejít, ale chytl mé zápěstí a vrátil mě zpět. ,,Omlouvám se ti. Miluju tě." Pronesl jakokdyby nic: ,,Podívej se na sebe, jsi ubohej, našel jsis tu novou holku, kterou chceš opustit?" Zasmála jsem se ironicky. ,,Alison není holka pro mě." řekl sebejistě: ,,A předtím jako byla?" Nadzvyhla jsem obočí. Nic mi neodpověděl.
Odešla jsem zpět na zahradu: ,,Musím už jít, potřebuji nakrmit malou a, aby si pořádně odpočinula." Řekla jsem rychle a odešla s Lilem v zádech.
,,Proč mě sleduješ?" Zasmála jsem se a vytáhla malou s kočárku a v tom mi Lil dal dlouhou a procítěnou pusu, vzápětí byl odemně odtažen: ,,Ty sráči zasranej, přišel jsem kvuli tobě o ní, i o své dítě!" Vrazil mu Jason pěstí a hrozně řval až rozbrečel malou. ,,Pššt. Jasone nech ho bejt." Křikla jsem, narovnal se a kopl do něho. Poté šel k nám.
,,Promiň princezno." A vyrval mi Shey z rukou. ,,To nemůžeš to je moje dcera!" Vřískla jsem: ,,Ale můžu, protože je to i má dcera." A v tom si naštvaně odfoukla Alison a někam zdrhla.
Přešla jsem k Lilovi a pomohla se mu postavit: ,,Já si ho vezmu." Řekl Fredo a odešli. ,,Je nádherná." Usmál se Jason a pohladil jí po tváři. ,,Nechcete tu zůstat, obě dvě?" Usmál se a já se zamračila. ,,To teda nechceme." Chtěla jsem si vzít Shey, ale uhl mi: ,,Co to děláš?" Vřískla jsem naštvaně: ,,Jak se jmenuje?" Díval se na ní tak láskyplně. Úplně mě ignoroval: ,,Sheyla." Řekla jsem mírně: ,,proč zrovna Sheyla?" Zasmál se a pohladil malou po nosánku: ,,po mé babičce dostala jméno, nelíbí?" Zkřížila jsem ruce na prsou: ,,Líbí." Podal mi jí zpět a já si jí vzala a uložila do autosedačky.
,,Chtěl bych jí výdat častěji."
Podívala jsem se na něho: ,,To je Hezký, ale my jedeme po zítří domů, zpět do Kanady." Otevřela jsem dveře od řidiče a nastoupila si: ,,Pojedeme Taky." Řekl rozhodně: ,,Neblázni však jste se nedávno nastěhovali." Nastoupila jsem si: ,,Stejně mě to tu sere, takže po zítří. Koupím letenky." Bylo to poslední co jsem slyšela než jsem zabouchla dveře.
Zasmála jsem se a odjela odsud pryč. Byl tak moc k smíchu. Jen kdyby věděl, že je na něho ušitá past.
ČTEŠ
He waits II. ✔️
عشوائيPo pěti letech se opět setkávají. Jak na sebe budou reagovat? co se změnilo v jejich životech? Dokáží společně vycházet? #Pokračování příběhu He Waits