Caitlin Dewey
Všechno bylo jiné, najednou se mi celý život obrátil vzhůru nohama. Alex je na mě naštvaný kvůli ani nevím čemu a Shey? Vydala se k Jasonovi, že chce u něho být týden, takže Alex nebývá doma a Shey tu taky není.
Seděla jsem na pohovce a zírala na nějakou komedii v televizi, bylo něco kolem osmé hodiny večerní a já byla doma stále sama. Napila jsem se červeného vína a odložila skleničku na konferenční stolek.
Vlastně jsem ani pořádně nesledovala televizi jako hodinky, které neustále odbíjely minuty, hodiny.
Ozvalo se klepání na dveře, vylekalo mě To, jelikož venku byla tma a Alex měl klíče, byla jsem natolik zábraná do vlastních myšlenek, že jsem se prostě nechala vyděsit.
Vstala jsem A došla až k hlavním dveřím. Nakoukla jsem okýnkem ven A, když tam nikdo nebyl, tak jsem pootevřela dveře.
Na zemi ležela obálka ve velikosti A4. Zvedla jsem jí a poté uzavřela a zamkla hlavní dveře.
Znovu jsem se vrátila do obývacího pokoje a rozsvítila si světlo.
Rozlepila jsem odbytou obálku a vytáhla kus papíru, kde se vyjímalo pár vět napsaných škrabopisem.
Čekám na ten den až ti tohle všechno dojde. Nemusíš se bát, tobě se nic nestane. Doufám :D. Vše se časem dozvíš, zatím tě nechám sedět zmatenou na gauči.
Pa :*
Dopis mě opět vyděsil. Zmuchlala jsem jej a vhodila do odpadkového koše, který zítra vynesu.
Proč se mi tohle najednou v mých skoro čtyriceti letech děje, copak jsem si toho jako mladá neprožila dost? Dvakrát unesená, jednou jsem přišla o dítě, a teď se mi bortí můj deseti roční manželský svazek, jak je možné, že tak najednou. Ničemu jsem nerozuměla, ale možná je tu někdo, kdo mě chce vidět na dně.
Usoudila jsem, že jsem měla už moc vína, dopila jsem sklenici a šla si lehnout, pro dnešek to byl ten nejlepší nápad.
Sheyla McCann- Cupr- Dewey
,,Tohle je má snoubenka Brook. " usmál se můj otec a za ruku přivedl ženu, kolem třiceti let jako mé mamce.
Vlasy měla kaštanově hnědé, navlněné s ofinkou, oči nesli jasně zelenou barvu, na obličeji měla jemný make-up, světle růžové decentně nanesené stíny, malé, úzké rty byli na jemno přejeté leskem. Šedé tílko bylo perfektně zastrčeno v bílé upnuté sukni, která končila těsně nad koleny, na nohou měla bílé boty na podpatku s pásky končícími nad kotníkem. Bíle sáčko a krémová kabelka s řetízkem přes rameno vypadající jako větší verze psaníčka.
Vypadala sofistikovaně, uhlazeně, ale na mamku stejně nikdy mít nebude.
,,Těší mě. Jsem Brook." Natáhla ke mně svou pazouru, kterou jsem přijala s potřesením. ,,Sheyla." Vypustila jsem ledabile z úst.
Byla jsem zklamaná, že si táta našel ženu, dokonce jsem se divila, že se i zasnoubili. Ale přála jsem mu to.
*** o dva dny později ***
Caitlin Dewey:
Doutřela jsem prach v ložnici a chystala se uklízet koupelnu, když v tom se celým domem roznesl zvonek.
Alex opět někde trajdal a já byla doma sama.
Odložila jsem kyblík s vodou a mycími prostředky uvnitř a doslova běžela otevřít.
Byla jsem doma, takže můj outfit nevypadal dvakrát k světu. Za dveřmi stála Sheyla s taškou u nohy s Jasonem a nějakou hnědovlasou ženou.
,,Ahoj, Dobrý den." Pozdravila jsem A do široka se usmála.
,,Chtěl jsem ti někoho představit." Ušklíbl se na mě Jason. Nadzvyhla jsem obočí a čekala co se bude dít. ,,Pozveš nás dál?" Naléhal. ,,Zrovna uklízím." Spražila jsem ho pohledem, ale i přesto se vetřel do dveří za ruku tahajíc neznámou ženu.
Sheyla prošla za nimi a s pokrčení ramen se odebrala nahoru společně s její taškou.
,,Posaďte se tedy no." Řekla jsem do větru, jelikož oba už okupovali můj jídelní stolek. ,,Dáte si něco?" Oba zakývali záporně hlavou.
,,Chtěl jsem ti představit jen svou snoubenku Brook. A Brook tohle je má bývalá přítelkyně a matka mé dcery Caitlin."
Žena se postavila, uhladila své perfektně padnoucí červené šaty, poté natahujíc ruku mým směrem: ,,Jsem Brook." Vyzdobila svou tvář úsměvem. Bylo mi trapně, měla jsem na sobě pouze tepláky a v nich zastrčené tílko: ,,Caitlin." Potřásly jsme si a poté se oba vypařili jako pára nad hrncem.
Vůbec jsem nevěděla co tohle mělo znamenat, ale chtěl mi pravděpodobně ublížit a ztrapnit mě co se oblečení týče.
*** 22:57 ***
Ráno jsem vstávala do práce, ale přeci jenom jedna věc mi spát nedala, nebo spíš někdo.
Byl to právě můj manžel Alex, který se opět neukázal doma. Zajímalo by mě co celý dny dělá, má milenku? Omrzela jsem ho?
Vyťukala jsem jeho jméno do telefonního seznamu a zmáčkla zelené tlačítko pro hovor. Pípalo to do té doby než se ozval ten známý hlas.
Nechala jsem to tedy být, snad se brzy dočkám jistého vysvětlení. Odložila jsem mobil na stolek a konečně se snažila usnout.
ČTEŠ
He waits II. ✔️
LosowePo pěti letech se opět setkávají. Jak na sebe budou reagovat? co se změnilo v jejich životech? Dokáží společně vycházet? #Pokračování příběhu He Waits