Caitlin D:
Zaparkovala jsem na parkovišti základní školy a nervózně poklepávala palci do volantu.
Podívala jsem se na mobil, který ležel na sedačce vedle mě. Hodiny ukazovali 13:25.
Ještě pět minut.Odložila jsem mobil zpět. A pozorovala okolí. Vždycky jsem se snažila být taková ta moderní a super matka, ale někdy to holt nejde. Musím být opatrná a ochraňovat své dítě.
Uběhlo pět minut a z bran školy se vyhrnulo pár dětí.
Konečně jsem uviděla Sheylu a zatroubila, aby si mě všimla. Nevěděla totiž o tom, že jí odvezu ze školy. Potřebuji nad ní mít v takovéhle situaci kontrolu.
Došlo ke mně s nadzvyhnutým obočím a otevřela dveře od spolujezdce. ,,Co tu děláš mami?" Promluvila a ohlédla se někam za sebe: ,, Přijela jsem pro tebe broučku." Pousmála jsem se. Vzala jsem si mobil a kabelku a hodilo jí do zádu. ,,Ale já chtěla jít dnes sama." Zakňučela a podívala se zpět. Také jsem se tam podívala a uviděla partu kluků.
Bála jsem se o svou dceru i když jsem ty kluky neznala. Nechtěla jsem, aby se jí stalo to co mne.
Ale usmála jsem se: ,,Nastup si." A ona si opravdu nastoupila což mě potěšilo.
,,A příště semnou nediskutuj." Řekla jsem na oko přísně a rozjela se pryč. ,,ten kluk se mi líbil." Řekla smutně. ,,Líbil? Už nelíbí?" Pousmála jsem se na ní provokativně. Ona se zasmála: ,,mamiii." Otočila hlavu.
,,Noták, řekni mi něco." Pousmála jsem se. ,,Dobře, chodí do devátý třídy, je hodnej a opravdu hrozně hezkej, ale prý chodí s nějakou holkou od něho ze třídy." Řekla smutně. Pohladila jsem jí po ruce: ,,To bude dobrý zlato, máš ještě dost času na kluky. Já si tvého tátu našla až na střední." Zasnila jsem se a hned potom mi došlo, že o něm před ní nikdy nemluvím, byl to špatný nápad: ,,A teď ty mě něco řekni o tátovi." Zasmála se.Polkla jsem hlasitě. ,,Tak třeba To, že byl hnědovlasý, karamelové oči, hodný, ale moc nebyl." Řekla jsem stručně. Proč nic neříct, když se s ním dnes možná setká. ,,Proč nebyl hodný?" Naléhala, opravdu mě poslouchala což se v jejím věku moc nezdá jako normální, ale je to hodné dítě.
,,Zlatíčko to je asi jedno." Zatočila jsem na příjezdovou cestu k našemu baráku: ,,Jak se jmenoval?" Zaparkovala jsem: ,,Jason McCann a teď uz dost všetečných otázek." Zasmála jsem se a vystoupila z auta.
Nechtěla jsem na Alexe šít nějakou boudu a proto mu to všechno řeknu, přála bych si, aby šel s námi.
,,Běž si udělat úkoly a ve čtyři půjdeme do cukrárny." Řekla jsem tišše a odešla hledat Alexe.
,,Alexi?" Zvolala jsem. ,,Tady zlato." Zrovna chystal něco k obědu pro nás byl zlatý.
,,Potřebuji s tebou o něčem mluvit." Řekla jsem nervózně a posadila se na židli. ,,Povídej zlato." Usmál se na mě: ,,Posaď se Prosím." Učinil tak jak jsem žádala.
,,Psal mi Jason." Odmlčela jsem se. Vytřeštil oči: ,,Pustili ho?" Přikývla jsem: ,,Chce se sejít společně se Sheylou ve čtyři v té cukrárně jak jsme byli minulý týden." Řekla jsem nejistě. Poškrábal se na zátylku: ,,Jako fakt?" Přikývla jsem: ,,Přála bych si, abys šel s námi." Usmál se do široká a postavil se, přešel ke mně a políbil mě: ,,Lásko na mě se můžeš spoléhnout. Miluju tě, zvládneme to spolu." Pousmála jsem se na neho a oplatila mu polibky.
ČTEŠ
He waits II. ✔️
RandomPo pěti letech se opět setkávají. Jak na sebe budou reagovat? co se změnilo v jejich životech? Dokáží společně vycházet? #Pokračování příběhu He Waits