Pierwsze spotkanie
Po wydostaniu się z tłumu uczniów, którzy również skończyli już lekcje tego dnia, zaczęłaś kierować się w stronę swojego domu. Mieszkałaś w raczej odludnej dzielnicy Morioh, więc o tej godzinie, kiedy większość mieszkańców przebywała jeszcze w pracy, jej ulice były zupełnie puste. Dlatego też bardzo zdziwiło cię, kiedy za swoimi plecami usłyszałaś kroki.
Ostatnio coraz więcej mówiło się o zaginięciach, do których dochodziło w okolicach twojego miasta. Starałaś się podchodzić do tego z dystansem, ale mimo to każde twoje wyjście z domu wiązało się teraz z pewnymi obawami z twojej strony.
Przyspieszyłaś nieco i z przerażeniem odkryłaś, że osoba znajdująca się za tobą również przyspiesza. Gdyby cokolwiek złego miałoby się teraz zdarzyć nie było dookoła nikogo, kto mógłby ci udzielić pomocy. Bałaś się obrócić, ale wreszcie udało ci na to zebrać. Zatrzymując się, ostrożnie spojrzałaś za siebie i momentalnie odetchnęłaś z ulgą, gdy okazało się, że stoi za tobą dziewczyna, którą kojarzyłaś ze szkoły. Nigdy nie miałaś okazji porozmawiać z nią, ale zdecydowanie przykuła twoją uwagę swoją niezwykłą urodą.
-Ale mnie przestraszyłaś. - Zaśmiałaś się - Nigdy wcześniej cię tutaj nie widziałam. Mieszkasz niedaleko?
-Oh...Tak. - Odpowiedziała lekko się rumieniąc. Pomyślałaś, że jest to dobra okazja na poznanie kogoś nowego, zagadywałaś ją więc jeszcze przez chwilę. Wydawała się dosyć nieśmiała, co dodawało jej tylko więcej uroku.
-Jestem [twoje imie czan]. A ty? - Przedstawiłaś się.
-Yukako... - Powiedziała cicho. Najchętniej porozmawiałabyś z nią dłużej, ale kiedy spojrzałaś na zegarek rzekłaś:
-Wybacz, ale muszę już wracać do domu. Zobaczymy się w szkole. - Uśmiechnęłaś się ciepło i pomachałaś jej na pożegnanie. Zdążyłaś się już trochę oddalić, kiedy dziewczyna podbiegła do ciebie.
-Miałabyś ochotę pójść ze mną gdzieś po szkole? - Zaproponowała i spuściła wzrok na ziemię, a ty bez wahania przytaknęłaś głową. Mówiąc, że dokładne miejsce spotkania ustalicie następnego dnia ruszyłaś w swoją stronę.
Drugie spotkanie
Gdy rano przyszłaś do szkoły, przy drzwiach wejściowych spotkałaś Yukako. Przywitałaś dziewczynę, która kurczowo trzymała coś w dłoniach, przyciskając do siebie. Spojrzałaś na nią pytająco, po czym usłyszałaś:
-Przygotowałam dla ciebie śniadanie. - Powiedziała, gwałtownie podając ci pudełko do rąk. Jeszcze nigdy nie spotkałaś się z takim gestem, więc zrobiło ci się naprawdę miło. Podziękowałaś jej i obie udałyście się w kierunku swoich klas.
Z podekscytowaniem wyczekiwałaś zakończenia lekcji. Po opuszczeniu sali udałaś się jeszcze do łazienki, żeby delikatnie poprawić makijaż, a następnie opuściłaś budynek szkoły, aby spotkać się z Yukako. Jako że nie miałaś pomysłu na to, gdzie mogłybyście się wybrać, dziewczyna zaproponowała wizytę w pobliskiej kawiarni.
Zajęłyście miejsca przy stoliku, a podczas składania zamówienia okazało się, że obie chciałyście poprosić o to samo.
-Smakowało ci? - Zapytała Yukako z niepewnością w głosie.
-Bardzo! Naprawdę świetnie gotujesz. - Powiedziałaś, uśmiechając się do niej.
Jeszcze jakiś czas spędziłyście w tym miejscu, a kiedy już odebrałaś swój rachunek, dziewczyna zapewniła, że to ona zapłaci za twoje zamówienie. Zaproponowała również, że odprowadzi cię. Podczas luźnej rozmowy w drodze powrotnej cały czas lekko spoglądałaś na dziewczynę, aż w pewnym momencie wypaliłaś:
CZYTASZ
jojo's bizarre adventures scenariusze
RomanceScenariusze z bohaterami z Jojo's Bizarre Adventures. Lista postaci, tak samo jak scenariuszy, będzie się rozszerzać. [pisane przez dwie osoby~] [mały disclaimer: jak coś wydaje wam się głupie, całkiem możliwe, że napisałyśmy to ironicznie;; nie ręc...