Chapter 7

194 30 9
                                    





-Jisoo POV-



Aku keringkan rambut sambil lihat kesan lebam di badan aku. Off hair dryer. Aku sentuh dada aku.

"Sanggup awak buat saya macam ni Hoseok? Awak tau tak saya dah lama cintakan awak?" Aku keluh dan hidupkan hair dryer semula.




VROOM !

VROOM ! VROOM !

Kerut dahi. Off hair dryer. Dah kenapa bising semacam kat luar tu? Aku selak langsir.

"Uishhh! Ramai nya! Diorang buat apa kat rumah Seokjin oppa?"

Aku kecilkan mata perhati orang-orang itu. Mata aku membulat besar.

"Seolma... Andwae! Penjahat!" Aku keluar segera dari bilik, tak lupa bawa penyapu sekali. Haa! Safety first!

Aku bergegas turun dan mendekati pintu utama. Aku dah ready dah ni nak pukul orang. HA!

"Kau nak buat apa?"

"Opocot! Kussss semangat. Awakkk, shuuut.." Aku berlari ke arah dia dan tutup mulut dia.

"Kat luar ramai penjahattt. Muka diorang semua tak boleh nak harappp wakk, haa. Duduk sini, biar Jisoo yang belasah diorang." Aku sengih dan berjalan perlahan menuju pintu semula.

"Naik atas. Takpaya sebok."

"Tapi penjahat kat luarrrrrrr,"

"MASUK BILIK KAU SEKARANG,"

Aku muncungkan bibir.

"Nah," aku serahkan penyapu tu kat dia.

"Buat apa?"

"Yalahh, manatau diorang cuba nak belasah awak. Kalau nak pertolongapertolongan, panggil Jisoo. Okey!"

Seokjin gelak besar dan angguk. Dia terus keluar dan tutup pintu. Eee dia ni! Tak takut ke?!











-Seokjin POV-





"Semua duduk,"

Mereka akur seperti apa yang telah aku arahkan. Sebelah tangan aku dah pegang sebilah pisau.

"Tau tak sebab kenapa saya panggil korang hari ni?"

Semua geleng kecuali dia. Dia tunduk takut, aku senyum sinis dan berjalan ke arahnya.

Pisau aku hala kan ke leher dia.

"Kau tau apa salah kau maja?"

"H---hyung... Jinjja mianhae," dia melutut merayu sambil nangis ketakutan. Aku tarik rambut dia sambil minta dia berdiri.

I Love You +KSJ+ Where stories live. Discover now