-No POV-
"Tuan Bogum... Tolong saya," Hoseok melutut sambil menangis teresak-esak.
Bogum teguk segelas wine sambil silangkan kakinya.
"Kenapa saya perlu tolong kau?" Soal Bogum sinis.
"POLIS BURUH SAYA SEKARANG! Tolonggg saya Tuan Bogum. Saya tak nak masuk lokap," rayu Hoseok.
"It's not my problem, kids." Dia senyum dan berdiri tinggalkan Hoseok.
"TAPI SAYA ANAK BUAH TUAN!" Herdiknya tidak puas hati dan berdiri.
"Tchh... Kau tak tau apa-apa budak. One more thing. SAYA TAK PERNAH CAKAP YANG SAYA AKAN PROTECT ANAK BUAH SAYA." Bogum keluar dari bilik itu, meninggalkan Hoseok yang sudah tidak senang duduk. Risau.
"Seokjin hyung.. Dia mesti akan tolong saya punya!" Dia berlari keluar dan cuba mendail number Seokjin.
"The voicemail for the number——"
-Seokjin POV-
"Awakk, malam ni ada fun fair. Kita pegi boleh?" Soal Jisoo sambil buat muka comel.
"Bukan saya tak nak tapi saya kena lawat anak-anak buah saya."
Dia cebik dan peluk teddy bear yang aku hadiahkan kat dia waktu birthday dia hari tu.
"Tak boleh ke kalau awak berhenti dari kegiatan haram ni? Awak tak takut ke kalau awak kena tangkap polis? Entah berapa ramai dah awak bunuh kat luar," bidas dia tanpa berlapik sambil dahinya berkerut menahan marah.
Aku keluh dan duduk sebelahnya. Kedua belah pipi dia aku sentuh.
"I promise you.. Saya takkan bunuh sesiapa lagi lepas ni."
"Tapi awak still ketua gangster." Balas dia dengan nada sedih.
"And i am still your husband. Jisoo, please. Please respect empayer gangster keluarga saya." Kata aku sedikit dingin.
Nak aku berhenti? Never. Aku takkan khianat empayer gangster keluarga aku sendiri.
Cukuplah aku gadai kawasan gangnam tu untuk selamatkan kau.
"Dahlah." Dia tepis tangan aku. Aku tarik dia dan cium bibir dia lama sebelum lepaskan.
"I love you so much Kim Jisoo, see you this night." Aku senyum dan keluar dari rumah.
"Doktor Seokjin, ada orang nak jumpa." Kata nurse itu sambil tersenyum gedik.
"Okey, thanks."
Aku berjalan menuju ke ruang bilik office aku. Blazzer doktor aku sarungkan ke tubuh dan duduk atas bangku office.
Pintu aku di ketuk sebelum dia masuk ke dalam. Senyuman aku kendur bila lelaki yang aku dah benci, mula munculkan diri di hadapan aku semula.
YOU ARE READING
I Love You +KSJ+
FanfictionR A N K I N G :- #2 - in KimJisoo " Hidup hanya sekali , hidup ni yang saya nak gunakan untuk bersama kau sepanjang hayat saya, Dear, Kim Seok Jin❤. " Yang Benar , -Kim Jisoo- START - april 2020 END - july 2020 NO PLAGIAT ! NO COPYRIGHT ISSUE ! #S...