-Jisoo POV-
Kim.Seokjin92
I miss you. Where are you Kim Jisoo? Sesiapa yang terserempak dia, tolong contact saya. Jisoo... She is so special for me. Dia baik. Cantik. Kiut.. :')
Aku keluh berat. Mata aku dah berlinang air mata. Mian Seokjin aah.. Aku bukan tak nak jumpa kau. Tapi aku tak nak kau sakit balik.
"Jisoo? Dah siap dah?"
Aku alih pandang kat lelaki muda berwajah kacak itu dan senyum. Aku angguk dan membontoti langkahnya.
__________________
"Yahhh! Neoolll jinjja------ aiguuuu kenapa jatuhkan benda ni?!" Hampir nak tercabut jantung aku marah.
Aku penat-penat susun kotak tu, budak kecil ni boleh-boleh pulak pegi tolak jatuhkan?!
"Bluerkkk. DAH LAH BURUK! TAK CANTIK!" Budak tu jelir lidah dan jatuhkan kotak itu semula.
Kuang haja! Kau-----
Taehyung melangkah ke arah kitorang sambil membetulkan kemejanya.
"Wae wae waeee?"
"Ni ha! Tengoklah anak buah kau ni. Penat tau kita susun kotak-kotak ni, dia senang-senang je bagi jatuh!" Rungut aku tak puas hati.
"Minji yaah... Minta maaf sekarang," kata Taehyung lembut. Heeehhh BARU TAU! PADAN MUKA!
"Tak nak. Sape suruh dia gatal sangat pikat uncle. Uncle tu Minji punya," bidas Minji sambil silangkan tangan.
"Amboi! Budak-budak lagi dah perangai macam ni ehh, bila besar nak jadi apa?" Kata aku tanpa bertapis.
"Ehh BIARLAH-----"
"MINJI.. Stop." Dengan tegas Taehyung cuba menghentikan Minji dari terus berdebat dengan aku.
Minji keluh dan berlari pulang ke rumahnya. Aku ketap rahang geram dan susun semula kotak itu.
Taehyung duduk mencangkung dan bantu aku susun kotak-kotak itu. Dia pandang aku lama.
"Kenapa kau tetiber nak stay lama-lama kat villa ni?"
Aku terdiam seketika. Soalan tu aku biarkan sepi.
"Jisoo."
"Takde pape." Jawab aku ringkas. Kalau boleh aku tak nak dia tau apa-apa pasal latar aku.
Dia berdiri dan bersihkan tangannya.
YOU ARE READING
I Love You +KSJ+
Fiksi PenggemarR A N K I N G :- #2 - in KimJisoo " Hidup hanya sekali , hidup ni yang saya nak gunakan untuk bersama kau sepanjang hayat saya, Dear, Kim Seok Jin❤. " Yang Benar , -Kim Jisoo- START - april 2020 END - july 2020 NO PLAGIAT ! NO COPYRIGHT ISSUE ! #S...