-Jisoo POV-
Aku sarungkan kasut sekolah seperti biasa dan betulkan skirt sekolah. Aku buka pintu rumah dan Seokjin sudah berdiri di hadapan aku.
"Ommo kamchagiya! A----awak...." Aku sengih awkward dan cuba lari dari dia tapi dia block jalan aku.
"Saya nak pegi sekolah ni. Awak boleh ke tepi?" Soal aku baik-baik. Tak nak aku kena bunuh weihhhhh!
"Hari ni takpaya pegi sekolah.""Waegurae? Aishh awak tau tak sekolah tu penting?"
"Takkan satu hari ponteng pun tak boleh?" Dia peluk tubuh sambil kerut dahinya.
"Tak nak," sejurus tu, aku cuba nak lintas dia but still dia halang aku dengan tubuh sasa dia.
"Degil sangat ni kenapa? Ada namja kat sekolah tunggu ke?"
"Kalau ya? Kenapa?" Jawab aku berani. Wajah dia berubah.
"Siapa? Nama? Tingkatan?"
Glup.
Dia scary doh. Aku geleng.
"Lupa ke apa saya cakap hari tu? Ni, NI." dia tunjuk diri dia sendiri.
"Lelaki ni je yang kau boleh suka!"
Aku keluh dan angguk.
"Naeeeee~"
Sekali lagi aku nak lintas dia tapi kali ni dia peluk aku. Aku terhenti seketika. Apa dia ni.
"You are in danger Kim Jisoo. Please. Jebal. Listen to me,"
Apa dia cakappppp ni?! Aku tak paham dohh.
"Awak. Cakap bahasa boleh? Tak pahaaaaam doh bahasa omputehhh ni,"
Dia lepas pelukkan dan genggam bahu aku. Dia pandang aku dengan pandangan 'girl, ada sekolah ke tak? Bodo sangat kenapa?' .
"Takya. Dah sekali cakap, tak nak ulang."
"Oh... Gitu eh? Okeyy," aku sekali lagi nak lintas dia tapi dahi aku dia tunjal.
"Yahhhhh,"
"Dah cakap kan tadi, takpaya pegi sekolah."
"Haaa! Tuuuuu! Tu awak ulang!"
Seokjin ketap rahang, bersabar dengan karenah aku. Aku gelak kecil, dapat juga aku buli doktor hensem ni walaupun pada dasarnya aku takut dengan sisi lain Kim Seokjin.
"Pegi photoshoot pun tak boleh."
"Yahhhhhhhhhhhhh. Kenapa tak boleh?"
"Hari ni quarantine je kat dalam rumah."
"Bosan lah," kata aku sambil panjangkan bibir. Beg sekolah aku lempar atas sofa dan duduk.
YOU ARE READING
I Love You +KSJ+
FanfictionR A N K I N G :- #2 - in KimJisoo " Hidup hanya sekali , hidup ni yang saya nak gunakan untuk bersama kau sepanjang hayat saya, Dear, Kim Seok Jin❤. " Yang Benar , -Kim Jisoo- START - april 2020 END - july 2020 NO PLAGIAT ! NO COPYRIGHT ISSUE ! #S...