Chapter 23

130 26 0
                                    


-Seokjin POV-

Aku perbetulkan rambut di hadapan cermin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku perbetulkan rambut di hadapan cermin. Jisoo peluk tangan aku manja dan senyum.

"Oppa nak pegi mana? Tak kerja ke?"

"Ada hal. Kau duduk rumah je tau. Kalau ada orang nak masuk, jangan benarkan. Faham?" Aku senyum dan usap kepala dia.

Dia angguk dan lepaskan pelukkan di tangan aku.

Aku kena sattle dengan Bogum sebelum dia buat apa-apa yang lebih teruk. Aku tatap wajah Jisoo di hadapan aku.

Wae.. Wae?

Banyak-banyak yeoja,

Kenapa kau sorang yang tarik perhatian aku?

Sedangkan kitorang beza 7 tahun.

_____________




T A P .

T A P .

T A P .

"Nugu----- aahh~ Kim Seokjin." Bogum tersenyum melihat aku. Beberapa anak buah dia yang lain dah ready dengan pistol diorang.

"Halau diorang keluar," kata aku sepatah. Dia angguk sambil bagi arahan kat anak-anak buah dia untuk tinggalkan kitorang.

Wajah aku masih straight macam tadi. Semalaman aku fikir pasal benda ni.

"Dah fikir masak-masak tentang apa saya cakap kelmarin?" Dia senyum sinis sambil sandarkan tubuhnya.


[ FLASHBACK ]

Bogum menapak selangkah ke hadapan aku. Sebuku penumbuk aku kepal.

"Apa kau nak," kata aku dengan nada keras. Beberapa nurse dan pesakit mencuri pandang ke arah kitorang.

"Yahhh doktor Seokjin. Ini hospital kau tau, kau tak boleh tunjuk sisi lain kau kalau tak nak diorang tau yang kau ni menghidap MENTAL PROBLEM," dia gelak sinis sambil tepuk-tepuk bahu aku.

I Love You +KSJ+ Where stories live. Discover now