"Sejak bila kau booking semua ni?" Soal dia sambil turunkan beg pakaian kitorang.
"Biasheee lah, saya kan pro." Kata aku bangga sambil gosok hidung.
"Tch... Yahh Min Yoongi, balik naik grab eh. Kereta biar tinggal kat sini,"
Yoongi senyum dan angguk faham.
Dia pun dengan pasrahnya oder grab dan blah. Seokjin ni pun satu, dah tau nak kereta ni di biarkan kat sini, yang minta Yoongi drive juga tu buat apa?!
Tak faham I dengan ex husband I ni.
____________
Aku peluk tangan Seokjin dan tangan sebelahnya lagi sibuk chatting dengan yeochin dia.
Aku julingkan mata ke atas. Tapi takpelah, at least aku tau, itu cara psychology dia untuk hapuskan masalah mental dia tu.
Seokjin lepaskan tangan dia dari aku.
"I want to meet my yeochin." Kata dia dan berlari ke arah yeoja yang dah lambaikan tangan kat dia.
"What?! No!" Kata aku. Hanya tinggal kata-kata je ya, tak dapat halang pun.
Aku datang sini nak spend time.
Dia pula datang sini nak abai aku je ke?
Aku labuhkan punggung atas pasir, menghadap laut Jejju itu. Angin sejuk menampar-nampar wajah aku. Sejuk.
Nampaknya.. Aku soranglah kan? :'))
Aku curi pandang kat Seokjin dan yeochin dia yang sedang bersweet-sweet kat hujung sana.
Tabah Jisoo. Dia takkan suka kat yeoja tu.
Air mata aku mengalir sedikit. Rapuh doh!😭😭😭💔
"Sorang?"
Aku kesat air mata dan pandang kat gerangan tu.
Apakkkk ahh! HENSEM GILA!
Aku angguk . Dia duduk sebelah aku dan senyum.
"How came such a beauty girl like you spend time alone here~" kata dia . Nak try flirt aku ke apa dia ni 😂.
"Saya Kim Taehyung. Pemilik tempat pelancongan ni dan Villa. Awak nama siapa?" Soal dia mesra.
Waittt-----
PEMILIK TEMPAT NI? VILLA NI DIA PUNYA? WAT DA PAAKKK..
Boleh ke kita gelar ini sebagai bertuah?
"Saya Kim Jisoo. Model JYP Entertainment." Kata aku nak riak juga HAHAHAHA.
"Omooo! Kim Jisoo ke ni?!" Dia gosok mata dan pandang aku lama-lama.
"Ha'ahh lah Kim Jisoo! I'm your fans Jisoo," kata dia dengan gembira dan keluarkan smartphone.
"Selfie boleh?"
"Boleh," kata aku sambil mata pandang kat arah Seokjin. Dia pandang aku. Tchh... Pegilah ngan yeochin kau.
-Seokjin POV-
"You, jom chek in? Alang-alang dah kat sini en," kata dia sambil usap-usap tangan aku.
Aku senyum dan geleng.
"Nope."
"Wae?" Soal dia tak puas hati.
YOU ARE READING
I Love You +KSJ+
FanfictionR A N K I N G :- #2 - in KimJisoo " Hidup hanya sekali , hidup ni yang saya nak gunakan untuk bersama kau sepanjang hayat saya, Dear, Kim Seok Jin❤. " Yang Benar , -Kim Jisoo- START - april 2020 END - july 2020 NO PLAGIAT ! NO COPYRIGHT ISSUE ! #S...