ZAYN'S POV
Jedu v autě, a nějaká další ukecaná děvka, která si myslí že mě zajímají její zkurvený věci sedí vedle mě, a dve mi do hlavy svoje žvásty,který mě ještě jednou, vůbec nezajímají! Bylo pro mě osvobozující, když jsem byl na cestě,která vedla k mému sídlu.Mezi poctivě vytesanými dřevěnými sochami jsme projížděli, a já se konečně naučil ty jejich únavný kecy ignorovat před tím, než jsem je bezcenně ošukal.Vyšel jsem ven, a svého mustanga jsem nechal na menším plácku,kde jsem ho vždy měl zaparkovaný.Vyšla ven i ta blonďatá,zmalovaná děvka, která se kolem rozhlížela, a na ústech měla úšklebek,jakoby si myslela že se ještě někdy uvidíme.Protočil jsem nad tím svýma temnýma očima, protože to co si myslí mě zajímalo jako poslední.Čapnul jsem ji za jeji hubenou ruku a táhl ji za sebou do baráku.Výtahem jsme jeli do 4 patra mého obrovského sídla.Bylo největší ve městě, a já to bral jako svou chloubu.
Zásadně ty děvky nelíbám.Polibky jsou znaky lásky, a já všechny beru od 16, jako by šly přes kopírák zvaný "DĚVKA" Zatáhl jsem ji do své ložnice, a už to šlo samo.Přimáčknul jsem jí na zeď, a ztrhal jsem z ní ten kus hadru co na sobě měla.Sundal jsem si triko a ona mi rozepínala černý pásek u kalhot čímž jsem jí dal jasně najevo kdo je tu pánem.Zaklonil jsem hlavu, a chytl jí vlasy, aby jí to šlo líp.Tahal jsem jí za její dlouhé,řídké vlasy.Nadával jsem ji : ,,Přidej ty děvko jedna bezcenná!".Nevypadalo, že by jí to nějak vadilo.Já jsem zkrátka dostal jakoukoliv na kterou jsem si pomysleně ukázal.Nikdy mi žádná neodolala.Po celkem uspokojivé kuřbě, jsem jibrutálně opíchal.Hodil jsem ji na velikou dvoulůžkovou postel, a rázně jsem jí přikázal, ať jde na čtyři.Ona si nad mími slovy slastně vzdychla, a já se k ní přiblížil.Chytl jsem ji za vlasy,a přitáhl si je co nejvíc k sobě, až sikla bolestí.Nejdřívě jsem do ní pomalu vniknul,a oba jsme si to užívali.Což jsem ale nechtěl.Když jsem si uvědomil jak to probíhá, tak jsem přitvrdil, a rukou jsem jí praštil přez její vypracovaný zadek,kde následně měla rudý otisk mé ruky.Následně mnou projela vlna eufórie, a já jsem cítil,že vrcholím.V tuto chvíli jsem ještě více přitvrdil, a její uvolněné tělo se svalilo na postel.Já jsem byl pohlcen tím známým pocitem, zvaný orgasmus.Hned po té, co jsme se trochu vzpamatovali, jsem po ní hodil ty její hadry, a z křikem jsem jí vyhodil ze svého domu.
SARAH'S POV
,,Vypadni odsud!" Zakřičela moje matka, když přišla domů, a všechny věci co jí přišly pod ruku na mě začala házet, včetně skříňky, kterou mi dal otec když jsem byla malá.Do všeho mlátila a křičela různé nadávky které jsem od ní snad nikdy neslyšela.Říkám,vypadni už kurva!" Doslova hystericky řvala.No,abyste znaly důvod..Když jsem byla malá, tak mi táta zemřel.Nikdy jsem nevěděla jak, a kdy přesně, ale bylo mi oznámeno že prostě umřel, a že se stěhujeme do Bournemouth v Anglii..Matka si našla nového manžela, který s námi žil od mých 6-ti let..Byl celkem v pohodě do doby, co mě nezačal osahávat a ponižovat.Jednou jsem to už prostě nevydržela, a vázou sem ho praštila po hlavě.Na těžké příznaky zemřel.Tak to byl důvod.Bylo mi to líto, ale matka mi v ničem nevěřila, a křičela :,,Lítost,je na hovno!"Už jsem byla sbalená, a na papír jsem mámě napsala dopis.Neměli jsme spolu nějaký blízký vztah,tak mi to srdce ani nějak netrhalo.Až jsem si myslela že všechno mám, opustila jsem svůj dům..Měla jsem našetřené nějaké peníze, takže jsem nějakou paniku fakt neměla.Spíše jsem všechno v polsední době brala tak nějak v klidu.Nikdy jsem nebyla svatá..Spíše pravý opak.Nechala jsem si potetovat celou ruku, a neco mám i na té druhé..Piercing v nose,Snapbacks.Spíš taková drsňačka,ale spoustu lidí mi vždy říkalo,že jsem křehká a že tento styl se ke mě nehodí.Zavolala jsem své nejlepší, a také jediné doopravdové kamarádce Rose, a všechno jí řekla.Ta teď byla bohužel mimo město, tak mi nemohla nějak pomoct, ale řekla mi, že mám jet do Londýna, a že na okraji města, je veliké sídlo, a mohla bych se tam zkusit zeptat na práci.Poděkovala jsem jí za její cenné rady, a měla jsem namířeno přímo do srdce Anglie. Londýn.
Omlouvám se že je to takové krátké, ale je to nudný začátek, však to znáte..V příštích dílech se tam objeví ostatní osoby, které tam budou hrát (aspoň pro začátek) důležitou roli.
Hazzouš tam udělá občas dost dusno:3 Zaynovi bratranci se tam taky ocitnou, a další slavné tváře které scelaurčitě znáte ! Budu se snažit přidat nalší co nejdřívě..
Prosím o VOTES A komentáře ! ♥
*OM69*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...