Антарктика. Усі вважають що це місце не для життя. Але це не так. Ще багато років тому сюди приїхало з пару тисяч людей щоб знайти нове місце для нового дому. Спитаєте чому? Пф... Тому, що у світі почалась П'ята Світова Війна. А ця війна почалась з малого непорозуміння. Капітолія( тоді ще пару штатів США - Вірджинія, Меріленд,
Північна та Південна Кароліна, Джорджія та Флорида) заохотились об'єднатися в одну державу. Звичайно ж влада США не прийняла таке і не підписала законопроєкт щоб створити нову державу. Після цього жителі тих штатів повстали і пішли війною на решту штатів чим і тим же відповіли вони. Так почалася одна із самих найбільш масових громадянських війн яка отримала назву - "Капітолійська".
І вгадайте хто виграв, правильно - повстанці. Вони пробрались у Білий Дім і вбили президента США, чим і створили з неї державу тирана а чуть пізніше імперію.Правителі інших країн усіх материків жахом дивились як повстанці захоплювали все нові, і нові землі. І так влада панування США а тепер Капітолія взяла 4/6 усіх материків. Лиш Євразія та Антарктида лишались самі по собі. Люди декількох країн Європи одразу здались щоб на їхній землі не було кровопролиття, тим самим відкривши вхід у глиб самого материка.Україна жахом за цим всім спостерігала. Капітолія і до неї доходила а народ хотілось уберехти. Тому було вирішено зробити спецоперацію "Форватор". Суть цієї операції полягала в тому, що збиралося по двісті чоловік з усіх областей, садили на кораблі і відправляли світ заочі. Тих 2800 осіб мали вижити і зберегти мову та культуру своєї нації.
Та світ все ставав для них неприступним тому, що імперія захоплювала все на своєму шляху. І лиш одна лишилась вільна земля де ще немає руки імперців(повстанців Капітолії) - Антарктида.
І ось ми дійшли до того як укріїнці поселились на просторах Антарктики і інших землях Антарктиди. Та все так просто не було. Мінусові температури, високий ризик смертності масово скоротив кількість виживших.
Звичайно ж інші країни також робили свої спецоперації і людей все більше, і більше ставало на просторах, та холод і голод не щадив нікого. Укриття, як стали їх називати бункери почали строїти з кораблів на яких же і прибули сюди. Чи немало було тих бункерів, але з часом вони почали пустувати. Причинами були хвороби та ворожнеча між вижившими.Та на горизонті появилась ще одна загроза, загроза від якої і сюди пересилились люди - Імперія Капітолія.
Звичайно імперці не хотіли відправляти всіх своїх "біороботів", тому на кораблях які рухались сторону Антарктиди були ще роботи.Бункери почали об'єднуватись, і створювати все більше і більше військо проти імперії. Та не всі об'єднувались, тому було вирішено силоміць їх переконувати щоб вони приєднались до Війська Антарктики. Чому Антарктики? Тому, що не всі регіони Антарктиди були підконтрольні Війську. На тих регіонах царили племена, які вбивали людей заради слави. Як не намагались Альфи(лідери бункерів) їх вговорити, та у відповідь шли лиш кулі.
Бункер Z. Цей бункер був постояний у заборонених регіонах(регіонах які не були підконтрольні Війську Антарктики), і тому він не брав участь у боротьбі проти Капітолії. Та над цим бункером зависла інша загроза - ті самі племена. Бункер відбивав усі атаки племен, та без втрат тут не проходило.
Тим часом Імперія Капітолія розділилася на дві групи. 1 група - направлялась у напрямку Війська, а 2 група у напрямку племен. Військо відбилося від них, а от племена, племена програли цю війну. Побачивши могутність імперії вони здались. Нова загроза появилась над бункером. І тому, Альфа все виріш, і почав діяти...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дівчисько з бункера Z
FantasyЦя історія як на думку інших була би проста, якби були рідні, сім'я, друзі, дім... Але чи правда все так і починається? Можливо, але завтра невідоме. Сьогодні маєш все, а завтра уже нічого з цього немаєш, лиш спогади, які ранять твоє серце. Ця істор...