Media : BarışBuraya sevdiğiniz arkadaşlarınızı etikeleyebilirsiniz 🤞❤️
"Kızım sen ne ağırmışsin ya kollarım koptu"
"Abartma ya sadece elli iki kiloyum alla alla."
" Eminmisin sen, bence birdaha tartıl."
Barışa göz devirmekle yetindim. Tamam geçen sene elli iki kiloydum, yani bir yılda ne kadar kilo almış olabilirimki?"
Geldiğimiz yer göl kenarıydı. Gün batımı olduğu için daha güzel bir manzarası vardı. Hayran hayran etrafına bakıyordum." Beğendin galiba burayı?"
Barışın bana seslenmesiyle ona döndüm ne yalan söyleyeyim beğenmiştim. " Neden geldik ki buraya biz?"
"Hiç öylesine maksat kaçmak olsun. Hem fenamı oldu bakana şu manzaraya"
Manzara çok güzeldi dayanamayıp çimenlerin üstüne attım bedenimi, ellerimi birleştirip kafamı üzerine yasladım. Barışta yanıma uzandı benim gibi gök yüzüne bakıp,
" Hala kırgınmısın bana bak sinirlerime yenik düştüm o yüzden öyle davrandım. Köstebek olarak görmüyorum seni sen o kızlarla konuşunca..."
Braşım cümlesini tamamlamasına müsade etmeyip" içinizden birinin katil olduğunu söylediler doğrumu bu?"
Barış yutkunup doğruldu." Herşeyi anlatacağım ama bunları duymak istediğinden eminmisin onu bilemem."
.....
Barışla beraber yurda geldiğimizde kafam karmakarışıktı. Doğru düşündüğümden pek emin değildim. Barış bu halimi anlamış olacak ki,
"İyimisin?"
" İyi olmaya çalışıcağım desem."
Barış kafa sallayıp odanın kapısını açti.
"Ooo gelmiş bizimkiler naptınız bakalım beraber. Barış aşkım bidahakine beni sırtına almazsan bozuşurum ona göre."
"Burak kes gevezeliği toplanın iş var bugün."
Burak barışın bu kadar sakin olmasına şaşırmıştı, " Abi iyimisin sen Duru burada."
Barış gülümseyip" Herşeyi biliyor artık o da bizden."
Burak şaşırıp "Hassiktir."
"Küfretme lan! kızın yanında."
Hakan oturduğu yerden bizim yanımıza gelip " Barış eminmisin kardeşim bu işlerin Duruya göre olucağına?"
"Eminim kardeşim hem benim gözetimim altında tabiki."
"Duru kabul ettimi peki?"
Barış benim yerime cevap verip." Kabul etmekle de kalmadı bu günkü işte bizimle Birlikte."
Mert elini omzuma atıp" Bak duru istemezsen yapmak zorunda değilsin. Pek tekin işler olmadığını biliyorsundur."
" Eminim Mert hem hayatıma heyecan katıcam hena mı, boş boş durmaktan sıkıldım artık. Bende birseyler yapmak istiyorum."
Eray uzandığı yataktan doğrulup," Barış işin ciddiyetini tam olarak anlattın demi Duruya. Mantıklı davranmıyor çünkü?"
"Anlattım herşeyi Eray hem gözetimim altında olucak merak etme kardeşim."
Barış bizimkilere tek tek bakıp onayalrını aldıktan sonra " O zaman göstermenin zamanı geldi Duruya."
"Neyi tam olarak bana göstericeksiniz" diyerek barışa döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF
Teen Fictionİnsan kendi sonunu kendisi getirebilirmiydi? Nefes nefese kalmış bir şekilde diz kapağının üzerine oturmuş alnıma tutulmuş olan silahı umursamadan sadece onu düşünüyordum. Belki de buradan çıkamayacaktım. Çıkıp çıkmamam umrumda değildi zaten. Sadece...