Multi: Billie eilish i lave you
Buraya sevdiğiniz arkadaşlarınızı etikeleyebilirsiniz 🤞
Keyifli okumalar dilerim^^
____________________
"Bu saçma oyunu oynuyacağımı düşünmüyorsunuz dur herhalde?"
Burak atılıp "ya barış Allah için Bir şeyede karşı gelme be kardeşim hem ne yapacazki başka?"
"Bencede barış hep birlikte oynarız işte fenamı okur." Dedi Hakan.
Barış tek tek bize bakıp" iyi tamam oynayalım ama doğruluk mu cesaret mi diye sormayalım kim kime ne sormak istiyorsa sorsun. Cevaplamak istemeyenede başka soru sorarız kabulmu?"
Hepimiz barışı onayladık. Hep beraber yere çömelip çember oluşturduk. Mert dolaptan getirmiş olduğu içki şişesini ortaya koyup şişeyi çevirdi. Şişenin bir ucu Burak'a diyer ucu ise Doğukan'a gelmişti bu demek oluyordu ki Burak sorup Doğukan cevaplayacaktı.
Burak omuzlarını dikleştirip yalancıktan öksürdü" soruyu soruyorum o zaman?"
"Şuan üzerindeki donun hangi renk?""Sanane lan benim donumdan amına koyduğum."
"Sanane lan merak ediyorum Alla alla"
Doğukan bakışlarını yere çevirip"İyi lan tamam kırmızı rengi şuan donum"
Burak kahkaha atıp "kanka üzerinde de beyaz kalpler varmı?"
"Sen nereden biliyorsun benim donumun seklini?"
"Kanka aynı kirli sepetini kullanıyoruz killileri atarken gözüme çarptı."
"Senin gözünü s*keyim ben."
Doğukan la Burak'a gülmekten karnım ağrımıştı. Şapsikler ya
"Tamam sıra bende ben çeviriyorum" deyip şişeyi çevirdim. Şişenin bir ucu bana diyer ucu ise merte gelmişti soruyu mert soruyordu."Himm hazırmısın soruma duru hanım?"
"Herzaman" deyip göz kırptım.
"Bu zamana kadar kaç sevgilin oldu?"
"Olmadı"
"Hiçmi?"
"Hiç."
Mert şaşırıp "Nasıl ya prenses gibi kızsın nasıl sevgilin olmaz?"
"Bilmem kafa dengi biri karşıma çıkmadı belki o yüzdendir kimseye güvenemiyorum kolay kolay."
"Hım anladım üzülme ya bulamazsak birini sana Barışla evlenirsin sorun olmaz bizim için" deyip göz kırptı.
Mert'in bu cümleleri utanmama neden oldu hatta yanaklarım alev alev yanıyordu. Ah mert ya böyle konuşmazsan olmazmıydı şimdi nasıl bakıcam barışın yüzüne.
"Ayy kıyamam nasılda utandı ya şaka yapıyorum kız takma bu kadar hadi ben döndürüyorum."
Mert şişeyi döndürdüğünde şişenin bir ucu hakana diyer ucu ise Eraya gelmişti soruyu hakan soruyordu.
"Melisten hala hoşlanıyormusun kardeşlerin en birtanesi?"Erayın melisi zamanında hoşlanmasına biraz şaşırsamda bozuntuya vermedim.
Eray bakışlarını yerden kesip Hakanla baktığında iç çekip "bilmiyorum be kardeşim. Sanki Melis eski Melis gibi değil kızlarla tartıştıktan sonra bana olan bakışları değişti sanki bende takmıyorum artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF
Novela Juvenilİnsan kendi sonunu kendisi getirebilirmiydi? Nefes nefese kalmış bir şekilde diz kapağının üzerine oturmuş alnıma tutulmuş olan silahı umursamadan sadece onu düşünüyordum. Belki de buradan çıkamayacaktım. Çıkıp çıkmamam umrumda değildi zaten. Sadece...