"Hayaller kurarım
Dalarım uçsuz bucaksız..
Bilir ama susarım
Sanırım yoktur imkansız...
Ve sonra bir gece vakti bakarım
Uyku kaçmış elimden
Hepsi benim yüzümden..."[bakışları buluştuğunda aralarında sadece bi kaç santim vardı..Kuzey'in sıcak nefesi yüzüne değiyordu Yıldız ne yapacağını şaşırıp hemen arkasına döndü..tam gidecekken Kuzey'in sesiyle yerinde dona kaldı..]
💜🌸💜
Yıldız odaya çıkmamış,nefes almak için kendini bahçeye atmıştı..Kuzey'in sesini duyunca uzaktan onları izlemişti..Kuzey'in Leyla'ya dediklerini duymuştu..
"Demek ki sadece babası istediği için evleniyordu.. sandığım gibi ilişkileri yokmuş..benim yüzümden ayrılmamışlar "dedi içinden..
bu bilgi acıyan kalbini az da olsa dindirmişti...kendini toparlayıp odaya çıktı..
Kuzey Leyla gittikten sonra bi sigara yaktı ve bi kaç dakika bahçede durup sigara dumanını içine çekti.. Sonra odaya çıktı.. Yıldız üzerini çoktan değişmiş, miniğin karnını doyurup, altını değişmiş uyutmuştu..Kendi de uyumuştu ama yatakta değil...Yere bi battaniye sermiş, yastığa yüzünü gömmüş uyuyordu..
Kuzey önce üstündekilerden kurtuldu.. Soğuk bi duş alıp çıktı..Yerde uyuyan Yıldız'ın yanına çöktü, gülerek başını iki yana salladı.. kadını belinden kavrayıp kucağını aldı.. aynı küçük çocuk gibi uyuyordu.. Yavaşça yatağa bırakıp üstünü örttü.. diğer tarafa da kendisi yattı.. yüzünü ona dönüp uzun bi süre masumca uyuyan kadını izledi..Elini Yıldızın yüzünde ve büzüştürdüğü ince dudaklarında gezindirdi..Sonra hemen geri çekti..
Yıldıza doğru mıknatıs gibi çekiliyordu..o da bunun farkındaydı..Ama buna izin vermeyecekti..Aşk,sevgi,iyilik... bu duyguları gömdüğü yerden çıkarmayacaktı.. Annesinden aldığı darbeyi yeniden yaşamaktan korkuyordu belkide..
💜🌸💜
Sabah ilk uyanan Kuzey olmuştu.. Gözlerini açtığında üzerinde bi ağırlık hissetti.. Yıldız koala gibi kollarını adamin beline sarmış, başını göğsüne yaslamıştı.. Saçlarının kokusu adamı sarhoş etmeye yeterdi..Kuzey yüzündeki kırmızı saç tellerini eliyle kenara çekti.. Yavaşça kadının kollarından kurtulup kalktı.. Yıldızın uykusu ağır olduğu için tüm bunlardan habersizdi..Kuzey üstünü değişip,sabah koşusuna gitti..
Yıldız minik Yiğit'in sesiyle gözlerini açmıştı..Yatakta olduğunu fark ettiğinde buraya nasıl geldiğini sorguladı.. Ağlama sesi tüm odaya yayıldığında ayağa kalktı ve küçücük oğlunu kucağına aldı..
Kuzey koşusu bitince odaya döndü.. Yıldız hâlâ oğluyla oynuyordu..Kuzey'i görünce oturduğu yerden ayağa kalktı..Kuzey banyoya gidiyordu ki,kolundan tuttu ve bi adım atıp Kuzey'in tam önünde durdu.. Kadının yüzündeki sinir dolu ifade kızgın olduğunun işaretiydi;
"Ben bu yatağa nasıl geldim bilmiyorum ama...ama bana yaklaşmayı aklından bile geçirme Kuzey Arslan.. yaptığım hatayı bi kez daha tekrarlamam..seninle evlendim ama bu "bana sahip olduğun" anlamına gelmiyor.."
Bu dediklerine kendisi de inanmıyordu ama gururunu bırakamıyordu işte..
Kuzey Yıldıza doğru bi adım attı,nefesleri birbirinin yüzüne değiyordu..Sert bakışları mavilerle buluştu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH&BEYAZ
Fanfic* * * Kuzey sakince yaklaştı yatağa..Eliyle duvardan destek alarak yavaşça eğildi Yıldız'ın üzerine.. sinirden kızaran gözleriyle kadına baktı. "Oğlum benim yanımda benim evimde yaşayacak..Tabiki sende bizimle geleceksin.. Oğlunu kaybetmek istemiyor...