Ateşin denize, siyahın beyaza, güneşin aya duyduğu aşkın imkânsızlığı gibidir Kuzey'le Yıldız'ın aşkı....Oysa hepsi de gönüllüdür değişmeye...
Kendini var eden her şeyi bırakıp yeniden doğmaya... aşk için değişip bir olmaya...Ama ne ay güneşin sıcaklığına dayanabilir,ne beyaz siyahın karanlığına,ne ateş suyun soğukluğuna...
Ferhat da dağları deler ama kavuşamaz Şirin'ine..
Aşk imkansızlığın resmidir..
Kovuşamadıkça alevlenen,değişmedikçe can yakan,kopamadıkça hükmeden..
Ve vazgeçilmezin şarkısıdır...
Esaretin tatlı bir rüya sanıldığı tek yer aşktır..
/Siyah Beyaz Aşk-şiirleri/
💜🌸💜
Yıldız tüm gece düşündü.. Annesi onun için hayatından vazgeçmişti..o yaşasın diye kendini kurban etmişti..Peki Yıldız oğlu için herşeyi göze alacak kadar güçlü müydü? şuana kadar yaşadığı hayat zaten cehennemden farksızdı.. bu yeni hayat ona bundan fazla ne zararı vere bilirdi ki...
Derin düşüncelerden sıyrılıp,koltukta iki büklüm uyuyan adama baktı..Sanki dünyanın en masum insanı gibi uyuyordu.. "Keşke başka zaman, başka şartlarda karşılaşsaydık, keşke zalim değil sevgi dolu olsaydın"diye geçirdi içinden..Yorgunluktan ve ilaçların da etkisiyle gözlerini kapattı..
Yıldız ilk gün,ilk bakışta adama karşı içinde duygular sezmişti..ama bunu kabullenmesi uzun zaman alacaktı:(
💜🌸💜
Sabah olunca Kuzey çıkış işlemlerini halledip, bebeğin nüfus cüzdanını bile almıştı..
Bahar'dan Yıldız ve bebek için bi kaç eşya,kiyafet getirmesini istemişti..
Odaya girdiğinde Yıldız kucağında bebeğin karnını doyuruyordu..Kuzey'i görünce yanındaki örtüyü üstüne örtdü..
Kuzey sakince yakınlaşıp çantayı yatağa bıraktı ;
"Hazırlan.. yarım saate çıkıyoruz.. uçak kalkıcak.."dedi ve odadan çıktı..
💜🌸💜
İstanbula gelmişlerdi.. Yıldız kucağında oğluyla ilk kez geldiği şehri arabanın camından hayranlıkla izlerken Kuzey de onları izliyordu...
Bi kaç dakika sonra arabalar büyük bi bahçesi, ön tarafta kocaman havuzu olan konağın önünde durdu..Herkes indiğinde Yıldız şaşkınca eve bakıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH&BEYAZ
Hayran Kurgu* * * Kuzey sakince yaklaştı yatağa..Eliyle duvardan destek alarak yavaşça eğildi Yıldız'ın üzerine.. sinirden kızaran gözleriyle kadına baktı. "Oğlum benim yanımda benim evimde yaşayacak..Tabiki sende bizimle geleceksin.. Oğlunu kaybetmek istemiyor...