6.Kurşun

2.3K 143 213
                                    

tek kurşunla beyaza,kara düşen kan damlasıydı onların aşkı

yakacak,kavuracak sonrasında da küllerini savuracaktı rüzgara ..

fısıldayacaktı aşkı tüm aşıklara..
kan kokan aşklarını..

[Kuzey o an ilk kez kalbinin önünde ördüğü taş duvarı yıkmayı istedi..ilk kez bir kadına koşulsuz inanmayı istedi...Derin ve sesli bi şekilde yutkundu..Mavilerde kaybolurken kadının ağzından çıkan son cümleyle hayatdan bi kurşun daha yemiş gibi oldu...💔]

💜🌼💜

Yıldızın kalp atışları hızlanırken, kaşlarını çatarak adama bakıyordu..

Adam karşısındaki kadının masmavi gökyüzünü anımsatan gözlerinde kaybolmuş gibiydi..Kim olsa bu güzellik karşısında duramazdı zaten..

"Sakin ol..ağzını açacağım..sakın bağırma.."dedi sert ve tok sesiyle..

Yıldız göz kapaklarını kapatıp açarak onayladı..

💜🌸💜

2 gün önce

Leyla'nın tek istediği Arslan ailesini çöküşü,Emre'nin istediği ise intikamdı..

Leyla Mehmet beyin ve babasının aylardır istediği arazinin satılacağı haberini alınca bu fırsatı kaçıramazdı..Çok kurnaz ve akıllı bir kızdı.. Adamları arayıp arazi için görüş istedi..Adam kabul etmişti..Nede olsa Arslan ailesiyle uzun yıllardır iş yapıyorlardı..

Leyla adamın şirketine gitti..Biraz havadan sudan konuştuktan sonra elindeki kırmızı dosyayı adamın önüne koydu..Adam dosyadaki arazi için sunulan fiyatı görünce şaşırmıştı..bu arazinin fiyatının 5 katıydı..Soru soran bakışlarıyla Leyla'ya döndü..

Leyla adamla ufak bir anlaşma yaptı..2 gün sonra Kuzey'le beraber yemek yiyecekler,bu fiyatı da Kuzey'e sunucakti.. Eğer kabul etmezse.. baş düşmanı Emre'nin ismini kullanacaktı..Kuzey asla onun olanı Emre'ye kaptırmazdı..Leyla onu çok iyi tanıyordu..Adamla anlaştıktan sonra şirketten çıktı ve Emre'nin yanına gitti..

Odaya girince elindeki bir kaç fotoğrafı masanın üzerine bıraktı..Emre şaşkınca fotoğrafları eline aldı.. Önce kadının yüzündeki sinsi bakışlara anlam veremedi.. Fotoğraflara dikkatlice baktı..Mavi gözlü,beyaz tenli, kırmızı saçlı bi ahu melek vardı sanki karşısında..ama kadının yüzü o kadar tanıdık gelıyordu ki,sanki daha önce bi yerde karşılaşmışlardı...

"Siz erkekler hep aynısınız.."diye başını iki yana salladı Leyla..Sonra masanın karşısındaki koltuğa geçip oturdu.. Yüzünde sert ve acı bir gülümseme vardı.. Karşısındaki erkeklerin Yıldıza bakışları sinirlerini bozuyordu..

"Yavaşşş...Emre beycimm yavaşşş.. kızın fotoğrafına bile böyle baka kaldıysan.. yakından görünce dilin tutulur.."alayla güldü..

"Yıldız Kaya Arslan!"dedi elindeki fotoğrafları Emreden çekip alırken..

"Kuzey'in eşi.." adam duyduklarıyla gerçek hayata dönmüş gibiydi.. Bakışları ciddileşirken ayağa kalktı ve Leyla'nın önündeki koltuğa oturdu..

Leyla planını tüm ayrıntılarıyla adama anlattı...O akşam Kuzey Emre'yle Yıldız'ı birlikte görecekti...Emrenin babasının zamanında yaptığı gibi..can düşmanını karısıyla vuracaklardı..Ama hesaba katamadiklari bişey vardı:Ne Kuzey onların düşündüğü gibi salakk ve gözü kör,ne de Yıldız sandıkları gibi aptal ve korkaktı..

SİYAH&BEYAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin