2.Kaderin oyunu

3.1K 169 269
                                    

" Bazen zorlamamak gerekir hayatı olduğu gibi kabullenmek ve herşeyi tadında bırakmak,kadere boyun eğmek gerekir"


Yıldız hâlâ yatakta oturmuş ağlıyordu.. göz yaşlarını durduramıyor,bundan sonra ne olacak, babası bunu öğrenirse napardi bilmiyordu..


Biraz geçtikten sonra toparlanıp yataktan kalktı.. kıyafetlerini giyip hızla çıktı odadan..Otel o kadar büyüktü ki, çıkışı zar-zor bula bildi..Tam kapıdan çıkacakken biriyle çarpıştı..Uzun boylu,kumral, çok güzel bi kadındı..İkili bi kaç dakika bakışdıktan sonra Yıldız hızla çıktı Bi taksiye atlayıp evine geldi..İyiki babası evde yoktu . şuan onunla uğraşacak gücü kalmamıştı..kendisini odasına kapatıp yeniden ağlamaya başladi..

💜🌸💜

Kuzey dün geceyi hiç umursamamış açılışa odaklanmıştı..Sabah erkenden işlerin başına geçmiş hazırlıklarla ilgileniyordu..Ya da o öyle sanıyordu.. Çünkü ne zaman gözlerini kapatsa o maviler geliyordu aklına..

Biraz sonra Mehmet Arslan ve tüm aile otele gelmişlerdi.. Açılış için ailenin tüm yakınları, tanıdıkları burdaydı..Tabiki Kerim Uzman ve biricik kızı Leyla da..

Akşam "Arslan" Oteller zincirinin yeni bi üyesinin daha açılışı yapıldı..Mehmet Arslan kadehi eline alıp bi kaç cümle kurdu..En son söylediğiyle herkesin gözü Kuzey ve Leyla'nın üzerindeydi..Bu gece herkesin önünde Kuzey'le Leyla'nın sözü kesilmişti..Leyla buna ne kadar mutlu olsa da,Kuzey tarafda hiç bir duygu belirtisi yoktu..

Leyla Kuzey'in yanına gelip biranda boynuna sarıldı gözlerinin içine bakarak "Seni Seviyorum.." dedi..

Kuzey hiç bir tepki vermezken kızın boynuna sardığı kollarından kurtuldu, bianda bi çift mavi belirdi gözü önünde.. gözlerini kapatıp açtığında etrafına baktı kimseye aldırış etmeden hızla ordan uzaklaştı.. Otelin üst katında Balkonda duvara yaslanıp bi sigara yaktı.. "Dün geceki kız kimdi?neden gözlerini o eşsiz mavileri unutamıyordu?.."

Bugüne kadar onca kadınla beraber olmuştu..ama hiç birini umursamamiş, hatırlamıyordu bile ..sadece tek gecelik ilişkileri olmuştu..

💜🌸💜

Yıldız tüm gün odasında annesinin fotoğrafına sarılarak ağlamıştı.. Babasının bu olanları asla öğrenmemesi gerekirdi.. Ağlamaktan kızaran gözleri yorgun düşmüş ,kendiliğinden uyuya kalmıştı

💜🌸💜

Kuzey Balkondan aşağı baktığında iş ortaklarıyla konuşan babasını izledi bi süre.. Sonra başını kaldırıp yıldızlarla süslenmiş simsiyah gökyüzüne baktı.. Gözlerinin önünde küçük,12 yaşındaki Kuzey ve annesi belirdi..Aniden gözleri sinirle doldu.. Geçmişini hatırladıkça bu hayata, özelikle de kadınlara nefret ediyordu..Hatta bu yüzden babaannesi ve kız kardeşiyle de yakınlaşmıyordu..

Babası annesine öyle aşıktı ki, çocukluğu bu aşka hayranlıkla geçmişti..Annesi onun için dünyadaki en güzel kadındı..Annesinin Mehmet'in can düşmaniyla kaçması kadınlara karşı güvenini sarsmış,aşka olan inancını yerle bir etmişti...o gün tüm duyguları kalbine gömmüştü.. Kardeşi Bahar'i canından çok sevse de  ona yakın duramamışti..

Kuzey ve ailesi açılışın ardından hemen İstanbul'a dönmüşlerrdi..

💜🌸💜

SİYAH&BEYAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin