Paragraflar arası yorumlar yaparsanız çok mutlu olurum ve oy vermeyi unutmayın lütfen seviliyorsunuz😍😌
★ ✮ ✰
" Acı veriyorsa geçmiş...geçmemiş demektir..."
/ Murathan Mungan /
Omzumdaki dayanılmaz ağrıyla gözlerimi açtığımda heryer karanlıktı... Dışarda yediğimiz yemekten döndüğümüzden beri kaç saat uyumuştum bilmiyorum... Gözlerimi karanlık odada gezdirdim..Sadece sokak lambasının hafif loş ışığı pencereden içeriye sızıyor , camın önündeki kanepeyi aydınlatıyordu...Kuzey?...ben uyurken yanımdaydi ama şimdi....neden yalnızdım?...
Elim yaralı omzuma dokunduğunda hissettiğim acıyla yüzümü ekşittim...Günler geçmişti yara iyileşmeye başlamıştı bile ama bazen ağrısı dayanılmaz oluyordu..Bir ağrı kesici almam gerekiyordu...Yavaşça yataktan kalktım ve yaralı omzuma dikkat ederek şalı omzuma attım, koridora çıktığımda etraf sakinlikti..herkes uyumuştu demek ki... Dikkatlice merdivenleri indim ve mutfak tezgahına yaklaştım,bir ağrı kesici aldıktan sonra suyla beraber zorla yuttum... tadı çok acıydı..bunu sevmiyordum..
Mutfak ve salon bitişik olduğu için salonu aydınlatan ışık mutfağı da hafif aydınlatiyordu.. arkamı döndüğümde bahçeden içeriye dolan ay ışığına gülümsedim...Omzumdaki şala daha fazla sarılarak bahçeye açılan cam kapıyı kaydırdım... Gördüğüm manzarayla dudaklarım şaşkınlıkla aralandı...Kuzey bahçeye inen tahta merdivenlerde oturmuştu,elindeki kahve bardağından tüten buharlar yüzüne yaklaştıkça yok oluyordu...o ise başına hafif sağa eğmiş gökyüzünü izliyordu...
Yıldızlar parıldıyordu ve ay ışığı yüzünü aydınlatırken ortaya büyüleyici bi manzara çıkıyordu...uzun, simsiyah, sık kirpikleri ve alnına dökülen siyah saç tutamları ay ışığı altında onu inanılmaz çekici gösteriyordu..Gökyüzünün altındaydık ve o çok yakınımdaydı..Tüm bunlar rüyaya benziyordu.. büyüleyici, eşsiz,uyanmak istemediğim bir rüya...Uzun bir süre sessizce onu izledim,bi adam karanlıkta bile böyle eşsiz bir görünüme sahip ola bilirmiydi..
"Çok güzel..."dediğini duyduğumda birsaniyeliğine dona kaldım...
"Çok güzel değil mi...aynı senin gibi.. büyüleyici"
ahh onu izlerken yakalanmıştım , suç üstünde yakalanan küçük yaramaz bi kız çocuğu gibi hissediyordum,utandığım için yanaklarımın kızardığına emindim..Bana taraf bakmıyordu, hâlâ gökyüzüne doğru sabitlenmiş yüzüne baktım...gülümsüyordu..gülerken dudağının kenarında oluşan küçük çukura kaydı bakışlarım... içimde tarifedilemez bir duygu baş kaldırmıştı.. İki adım atarak ona yaklaştım "Evet gerçekten çok güzel...."diyerek yanıtladım sorusunu...tam yanına oturacakken eli bileğimi kavradı ve karşısındaki basamağa oturttu beni...itiraz etmedim..onun gibi yüzümü kaldırıp gökyüzüne baktım... Yıldızlar sihirli birer toz gibi simsiyah gökyüzünü süslüyor,beyaz ışıklarıyla etrafa adeta huzur saçıyorlardı..
" Ne düşünüyorsun? " diye sordum merakla...
"Yaptığım hataları..." sesindeki öfke ve acı deprem sarsıntısı yaratacak kadar keskindi..
"Anlatmak istersen ..dinlerim.."
" Uzun hikaye ama sıkılırsın.." alayci sözleri karşısında başımı onaylamaz şekilde sağa sola salladım..
"Sen anlat da ben karar vereyim istersen sıkıcı mı değil mi ha?!"
" Ben oğlumu yalnız bıraktım Yıldız... Kendimi cezalandırmak isterken meğerse en değerli varlığımı cezalandırmışım yokluğumla..Yiğit'in gözlerine her baktığımda oradaki kırgınlığı görüyorum..Hiç birşey olmamış gibi davranıyor,mutlu gözüküyor ama anlıyorum Yıldız...Minik kalbinde oluşturduğum çıkıntılar asla kapanmayacak...hep hatırlatacak kendini..." sözleri yüreğindeki feryadını dile getirirken nefesi kesiliyor gibi derin bi soluk çekti ciğerlerine... Ona teselli edici bir şeyler söylemek isterdim ama benim de ondan farkım yoktu..Gelişen olaylar, yaşadıklarımız hepimizi alt üst etmiş, fırtınada savunmasız kalmış yaprak gibi savuruyordu uzaklara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH&BEYAZ
Fanfic* * * Kuzey sakince yaklaştı yatağa..Eliyle duvardan destek alarak yavaşça eğildi Yıldız'ın üzerine.. sinirden kızaran gözleriyle kadına baktı. "Oğlum benim yanımda benim evimde yaşayacak..Tabiki sende bizimle geleceksin.. Oğlunu kaybetmek istemiyor...