iyi olacağız;güven bana,şüphe etme
✨✨✨
Bölüm şarkısı:Baekhyun-Betcha
İYİ OKUMALAR...''Bence yüzüne su dökmeliyiz.''
''Sonra hepimizi gebertsin değil mi?''
Gıdıklanıyordum.Biri,sanırım Yerim,beni uyandırmaya çalışıyordu.Ama bütün gece dönüp durduğum için deli gibi uykum vardı.
''Çek şu saçlarını Yerim.'' Ağzımdan mırıltıyla dökülen cümleyi duymuş olmasını umuyordum.
''Saçlarım omzumda kısacık.Tanrım,bizi tanıyor musun sen?!''
Birden cırladığında gözlerimi açmadan yüzümü buruşturdum.Bu kız ne ara bu kadar cazgır olmuştu?
Diğer tarafa dönerken söylediklerim bu sefer daha net duyulacak tondaydı.
''Yüzüme deyen her ne sikimse çek onu.''
''Kızla düzgün konuş Baek.İyice ağzın bozuldu senin.'' Seulgi'nin uyarıcı sesi de geldiğinde artık uyuyamayacağımı anlamıştım.Yerimde huzursuzca kıpırdanıp doğruldum.Gözlerimi Yerim'e çevirdiğimde az önce yüzümü gıdıklayan şeyin tişörtündeki saçaklar olduğunu fark ettim.Her zaman ağzı bozuk biriydim ama Seulgi'nin dediği gibi son zamanlarda iyice bozulmuştum.
''Uyandın mı sonunda? Chanyeol'un odasında kalmanı söylemiştim.Neden burada uyudun?''
Görüş açıma giren Yixing'in arkasından saçları dağınık Chanyeol da girmişti. Yüzündeki telaşa bakılırsa bana sorduğu soruyu ona da sormuştu ve farklı bir şey söylersem dün aramızda sürtüşme geçtiğini anlardı.Aslında ekipteki herkes birbirimizle anlaşmadığımızı çok iyi bilirdi. Ama Yixing bir kere bizi karşısına almış ''Ya şu didişmenize son verirsiniz ya da ikinizden biri ekibe veda eder.'' diye rest çekmişti.Ve inanın bana bunu yaparken feci karizmaydı.Sakin olun kankama yürümüyorum,sadece o Zhang Yixing'ti.Beyaz teni,kıvır kıvır saçlarıyla nefes alırken bile karizmaydı.Her neyse sonuç olarak ikimizde ekipten ayrılmayı istemediğimiz için bir daha sürtüşmeyeceğimize dair söz vermiştik.Ve eğer şimdi Chanyeol'un ona verdiği cevabı vermezsem,hiç hoş şeyler olmazdı.
Pekala Chanyeol gibi düşünmeliydim,yani düz düşünsem yeterdi.Chanyeol basit düşünen bir herifti.
''Odası çok sıcaktı,uyuyamadım.''
Yixing'in kaşları havalanırken,Chanyeol'da arkasında derin bir nefes almıştı.Anlaşılan yırtmıştık.Bunu kasımın ortasında başka biri deseydi asla inanmazdı ama sıcaktan nefret ederdim,bunun için şüphelenmemişti bile.
''Neyse yüzünü yıka,kahvaltı edelim.Junmyeon ve Sehun'dan haber geldi.Her şey yolunda gibi duruyor.Kahvaltı yaparken planın üstünden geçeriz.''
Yixing mutfağa doğru ilerlerken kızların da çoktan çıkmış olduğunu fark ettim.Tuvalete gitmek için yürürken Chanyeol'un yanında duraksadım.
''Bir dahakine böyle anlarda mesaj at.Az daha sıçıyorduk.''
Alnına dökülen grilikleri geriye savurup ellerini dar kotunun cebine sokuşturdu.
''Yixing gibi bir adam sence sana mesaj atacak fırsatı verir mi? Adam bizi denedi. Hem dua et,kendi uyumak istemedi demedim.''
İğrendiğim o umursamaz tavrı takındığında gözlerimi devirdim.Bir şey demeden tuvalete adımlamaya devam ettim.Bir süre arkamdan baktığını hissediyordum ama bir kere bile dönüp bakmamıştım.
Ortak banyoya girdiğimde gördüğüm manzarayla şok olmuştum.Yerim yeni banyo takımı almıştı ve her şey pembeydi.Kesinlikle renklerle bir sorunum yoktu ama bilirsiniz bir çeşit dolandırıcı ekiptik,şehirde tanınıyorduk. Yani düşünsenize birgün depoya baskın yapıyorlar, hepimiz yakalanıyoruz falan; ülkede tanınan çete sonunda yakalandı diye haber yapıyorlar, sonra depoyu ararken banyoya bir giriyorlar her yer pembe ve- tanrım bir dakika,duş perdesinde Hello Kitty mi var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Hoods (chanbaek)
FanfictionHepimiz ortak bir amaç için bir araya gelmiştik: Soysuz dünyada bir nebze olsun adalet sağlamak. [200502-210502] 4 in #chanbaek