"Gözümdeki ateş kalbimi yakınca
Sandım ki aşkımız ömür boyunca
Meğer bu bir oyunmuş,kolay oynanan Beni sevdiğin var ya,o bile yalan"Bölüm Şarkısı:Yeliz-Yalan
İYİ OKUMALAR🌸
Flashback
"Bu elindeki ne?"
Elinde tuttuğu pembe oyuncağa bakıp sorduğumda omuz silkip daha iyi görmem için bana doğru uzattı."Hediye işte." Dalga geçip geçmediğini anlamak için bakışlarımı yüzüne çevirdim.Ama gayet ciddi görünüyordu.
"Bunu mu alacağız?"
"Hı hı.Niye ki?"
"Chanyeol,Yerim için hediye bakıyoruz biliyorsun değil mi?"
Sabır diler gibi yukarıya baktım.Pembe bir oyuncak yemek takımını eline almış,hediye işte diyordu ciddi ciddi.
"Tamam işte.En sevdiği renk pembe değil mi? Bu da pembe işte."
"Chanyeol bu bir oyuncak."
"Yerim de bir çocuk."
"Liseye başlamak üzere olan,15. yaş gününü kutladığımız Yerim'den bahsediyoruz değil mi? Chanyeol kız zaten size 'gerçek' yemekler pişiriyor,oyuncak yemek setiyle niçin oynasın?"
Kızarak dediğimde dudağını büzüp oyuncağı aldığı rafa indirdi.Tanrım,çok salaktı.
" Ne bileyim Baekhyun? Kimseye hediye almadım ki daha önce." Üzülerek dediğinde elimi yanağına koyup okşadım. "Bana aldıkların neydi peki?" dedim elimi yanaklarından saçlarının arasına çıkarırken.
"Onlar ayrı.Yani onları özellikle hediye almak için almadım ki.Bir şey görüyorum,aklıma sen geliyorsun. Diyorum ki 'Baekhyun kesin çok sever.' Sonra alıyorum işte.Ama böyle özellikle birine hediye almadım hiç." Saçlarının arasındaki elimi kendi avucunun içine alıp okşarken demişti bunları.Karşımdaki çocuk koca bir bebekti,bundan emindim artık.Ayrıca geçen hafta 'Bak ne aldım sana?' diyip verdiği Süngerbob'lu baksırı gördüğünde niçin aklına geldiğimi sormayacaktım.
"Ne bakıyorsun öyle?" Dalıp gitmemi bu sözlerle böldüğünde gülümsedim.Bir adım yaklaşıp elimi avucundan kurtardım ve yeniden saçlarını okşamaya başladım.
"Nasıl bakıyorum ki?"
"Bilmem..Bir..garip." Bakışlarımı bozmayıp bir adım daha yaklaştım.
"Nasıl garip bebeğim?" Dediğim şeyle gözlerini büyütüp bomboş bakmaya başladı.Daha fazla bu haline dayanamayıp kahkaha attığımda transtan çıkıp koluma yumruk geçirir gibi yaptı ama vurmadı,her zaman ki gibi. Hep böyleydi;eli kalkar,şakadan da olsa asla bedenime inmezdi.Bu haline daha çok gülmeye devam ettim.
"Tanrım,asıl kendi yüzünü görmeliydin Channie!"
"Sürekli dalga geçiyorsun ben de her defasında yiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Hoods (chanbaek)
FanfictionHepimiz ortak bir amaç için bir araya gelmiştik: Soysuz dünyada bir nebze olsun adalet sağlamak. [200502-210502] 4 in #chanbaek