tjuefire' (M)

1.9K 159 178
                                    

"Çünkü sana dokunmak istiyorum
Ve hissetmek istiyorum
Gündoğumunu izlemek istiyorum, senin günahlarında sadece sen ve ben"

Bölüm Şarkısı:ZAYN-Dusk Till Dawn ft SIA

Rahatsız edici ögeler içerebilir haberiniz olsun ❤️

İYİ OKUMALAR🌸

Pişmanlık.Sözlükteki karşılığı; "Yaptığı bir işin ya da davranışın olumsuz sonucunu görerek üzülme hali." Bu kadar.Mahvolan yıllarımı,seçtiğim yolun yanlışlığını bu kadarcık cümleyle sınırlandırmış ana dilim.

"Bana baksana,sen şimdi...Yıllar önce aramızda olan şeylerin gerçek olduğunu da sanmışsındır."

"Basit lokma her arzulayanla olana denir.Bense istediğim kişilerle oluyorum.Ve sen o listede yoksun.''

"Sayende kendimi buldum.Hayatımın merkezine koyduğum hislerimin bomboş,aptal birer heves olduğunu fark ettim."

"Buna sevindim,çünkü inan bana bu hayatta en nefret ettiğim şey sensin."

''Senden..iliklerime kadar nefret ediyorum Chanyeol. Ve Tanrı şahidim, son nefesime kadar da nefret edeceğim.''

Pişmanlık.Tek bir cümleyle tanımlanırdı da hissettirdiği diğer şeyleri tarif etmeye kelimeler yetmezdi.Vücudun alev alev olurdu,öyle ki ne yapacağını bilemez buz gibi suyun altında öylece dururdun da bir an olsun sönmezdi yine de.

Belki ufacık bir iğne batsa eline oturur ağlardın da bazı pişmanlıkların karşısında tek bir gözyaşı dökemezdin.

Mahvolmuştum.Duyduklarım beni dağıtmıştı.Ne ara geri dönmüş,odaya çıkmış ve duşakabine girip suyu açtıktan sonra altına girmiştim bilmiyordum.Kaç dakikadır bu şekilde,tek bir gözyaşı dökmeden durmuştum bir fikrim yoktu.Uzun süre geçti diye mi yoksa duyduklarımın ağırlığından mı bilinmez bacaklarım artık beni taşıyamamıştı.Sırtımı fayans kaplı duvara dayayıp güç almaya çalışsam da beceremedim.Yavaşça duvardan kayarak yere oturdum.Açtığım su artık değdiği yerleri acıtıyordu,sanki böyle her bir damla kilolarca ağırlıktaydı ve ben altında eziliyordum.Güçlükle musluğa uzanıp kapattım.Birkaç damla daha duş başlığından süzülüp omzuma düşerken derin bir nefes almaya çalıştım.

Alamadım.

"Baekhyun!"

Chanyeol'un sesiydi bu,biliyordum ama ne seslenecek ne de yüzüne bakacak gücüm yoktu.Birkaç saniye daha seslenip odada beni aradıktan sonra banyoya girdi ve duşakabin içindeki ıslak bedenimi buldu.Kaşları anında çatılmış olmalıydı,onu tanıyordum.

"Baekhyun." İsmim fısıltıyla dudaklarından döküldükten sonra öne atılıp anında karşıma eğildi.Gözlerim gözleriyle buluştuğunda,sanki beynim "Tamam,işte şimdi işinizi yapabilirsiniz." demiş gibi gözyaşlarım serbest kaldı.Bu onu daha da korkutsa da durdurmak için bir çaba sarf edemiyordum.Yorulmuştum.

"Baekhyun,beni korkutuyorsun güzelim.Bir yerin mi acıyor? Biri bir şey mi yaptı? Dong Hyun-"

"Nasıl.." Kuruyan boğazıma tezat olan ıslak dudaklarımı kırpıştırıp güçlükle başladığım cümleye devam edemedim.Çok şey demek istiyordum ama yapabildiğim tek şey akan yaşlarımı daha da hızlandırmaktı.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin