tjueseks'

1.1K 129 74
                                    

"Hayatta hissetmek istiyorum, dışarıda korkumla savaşabilirim"

Bölüm Şarkısı:Billie Eilish-Lovely

İYİ OKUMALAR 🌸

Flashback

''Bomboş adamsın Sehun,bomboş.''

Sıkıntıyla derin bir nefes alıp kendimi eski,yeşil koltuğa bıraktım.Az önce bulunduğum ortamdan daha iyi bir yere mi gelmiştim emin değildim.Yağmurdan kaçarken doluya kapıldığımı daha merkeze girip pes oynayan ikiliyi gördüğümde anlamıştım.

''Bomboşmuş,hile yaptın! Yalan mı?''

''Ben mi hile yaptım?''

''Yok dedem.''

''Ay bunu gerçekten dedin mi ya? Kimle tartışıyorum ben,10 yaşında bir veletle mi?'' Her ne kadar dahil olmak istemesem de kendimi tutamayıp yüzümü ekşittim. ''Harbi oğlum ya, yok dedem ne? Az yaratıcı ol tartışırken.''

Dediklerim tabi ki onu memnun etmemişti,öfkeyle ayağa fırladı. ''Ya tabi,insan hile yapan bir veletle oyun oynayınca ister istemez onunla aynı yaşa iniyor!''

Tamam,bu kesinlikle kabul edilebilir bir laf sokmaydı.Seulgi de bana katılmış olacak ki bozulmanın vermiş olduğu öfkeyle yerinden fırladı ve küçücük bedenine tezat bir güçle atılıp Sehun'un akmaya başlamış gökkuşağı tonlarındaki saçını kavramıştı.Sehun'un saçları niçin gökkuşağı renginde diye sormayın,çünkü inanın bu bambaşka bir konu ve hatırladıkça kahkaha atma isteğiyle doluyorum.Ki tam da şu an,Seulgi onun saçlarına yapışmış ve büyük bir hiddetle yoluyorken kahkaha atmam Sehun'un da aynı şeyleri bana uygulaması demekti.Yapmaz falan demeyin,ne kadar sevse de beni kredim de bir yere kadardı.

Sonuç olarak müdahale etmedim.Gülmedim de,çünkü bu görüntü ne kadar komik olsa da canım fena halde sıkkındı.Ayrıca bu görüntüye her gün şahit oluyordum zaten.Kızlar bu işi sıraya sokmuşlardı sanırım,her gün biri yoluyordu çocuğu.Yerim bile,o 13 yaşındaki velet bile saçlarını çekiyordu Sehun'un.Kızlarla bir ara bu konuyu konuşsa mıydım ya? Farkında olmadan şamar oğluna çevirmişlerdi benim kaşları yay,burnu..neyse burnuna hiç girmeyelim şimdi.

''3 diyince aynı anda bırakıyoruz!'' Sehun bağırdığında Seulgi kafasını salladı.En nihayetinde üçe kadar sayıldı,saçlar aynı anda bırakıldı.Bir köşeye yığılıp derin derin nefes alırlarken hala sessizdim.

''Sana ne oldu?'' Seulgi yorgun solukları arasında dediğinde sıkıntıyla omuz silktim.

''Hiç.''

''Hadi hadi olmuş bir şeyler.Ekürin de yok ortalıkta? Kavga mı ettiniz diyeceğim de kavga etseniz burada olurdu.Özür dilemen için sürekli gözünün önünde dolanırdı kendini göstermek için..'' Biraz gülüp birden durdu ve yeniden döndü ''Harbi ne salaksınız siz ya''

''Biz en azından it gibi dalaşmıyoruz.Sorunumuz olunca iki medeni insan gibi birbirimize zaman tanıyoruz.Sonra da konuşarak çözüyoruz.''

''O ne be evli çiftler gibi? Ay Sehun düşünsene seninle karşılıklı oturup tartışmamızın nedenini konuşuyoruz.'' İkisi aynı anda kahkaha attıklarında hayretle onları izlemeye başladım.Daha şimdi birbirlerini yiyorlardı bunlar?

''Dur bir deneyelim!'' Sehun dediğinde Seulgi kahkaha atıp ona doğru döndü.İkisi de sanki bir dizi çekiliyormuş da yönetmen ''Oyun!'' demiş gibi birden büyük bir ciddiyete büründüler.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin