"Ve güleceğim, rol yapmayı öğreneceğim
Ve hiçbir zaman açık olmayacağım."Bölüm Şarkısı: Dream Theater-Space Dye Vest
🌸🌸🌸
İYİ OKUMALAR
"Chanyeol bir oturur musun? Ne oluyor biriniz anlatın artık"
Chanyeol gördüğü fotoğrafla ayağa fırlamış merkezi en az on kez turlamıştı.Bense olduğum yerde kafamı ellerim arasına almış sadece içinde bulunduğum durumun bir rüya olmasını diliyordum."Eski işlerinizden biri mi adam?"
Bee yeniden olayı öğrenmek için çabaladığında derin bir nefes alıp kafamı iki yana salladım."O bar..birkaç kere takılmıştım orada."
Chanyeol açıklamaya başlamam üzerine bir an duraksayıp daha sonra yeniden sinirle turlamaya devam etti.
"Adam da..takıldığım adamlardan biri."
"Bu gece takılmak üzere olduğun adam."
Chanyeol sonunda durup konuştuğunda sesi tahmin ettiğim gibi sinirle çıkmıştı.Büyük bir fuhuş çetesinin başındaki adamlardan biriyle olmak üzere olduğum gerçeği beni de şok etmişti ama bu tavrı hiç yardımcı olmuyordu."Chanyeol sen bir sakin ol.Baekhyun sen de şunu düzgünce anlat."
Bee'nin uyarısıyla Chanyeol yeniden eski yerine oturup kollarını göğsünde birleştirdi.Herkesin bakışlarının üstümde olması hoşuma giden bir şey değildi. Gerginlikle geriye yaslandım."Anlatacak çok bir şey yok.Bazen o barda takılıyorum.Adamla da iki kere görüştüm ki biri bugündü.Kimdir,nedir bilmiyorum."
Yixing yerinden kalkıp gerginlikle ellerini saçlarının arasından geçirdi.
"Adam Baekhyun'un adını biliyor." Chanyeol az önceki sinirli sesinin aksine bu sefer sakince söylediğinde Yixing aniden bana döndü.
"Ona ismini mi söyledin?"
"Saçmalamayın.Bak aramızda hiçbir şey olmadı.Ayrıca ismimi de bugün Chanyeol beni almaya geldiğinde seslenince öğrendi."
"Tamam plan iptal.Daha başlamadan ifşa olmuş.Bu konu kapanır burada." Kyungsoo'nun karşısına gidip elini omzuna koydu. "Gerçekten denedik Kyungsoo ama kimseyi tehlikeye atamayız."
"Aslında bu işimize yarayabilir." Hepimiz Kyungsoo'ya döndüğünde Yixing'in elinin altından çıkıp birkaç dosyayı karıştırdı.
"Planım içeriye,yani o bara Chanyeol ve Baekhyun'u sokmaktı.Ama nasıl yapacağımı bilemiyordum.Baekhyun o adamın ilgisini çektiyse bunu kullanabiliriz."
"Nasıl olacakmış o?" Sehun merakla sorduğunda Kyungsoo nihayet aradığı şeyi çıkarıp bize doğru uzattı.Chanyeol hariç herkes elindeki şeyi görmek için yaklaştığında bakışlarım bir süre aynı şekilde yerinde oturan çocukta dolandı.Gözleri benimkileri bulduğunda ilk kaçan ben oldum.
Kyungsoo elindeki ilan gibi bir şeyi daha net görmem için uzattığında elime alıp daha detaylı incelemeye başladım.İlanda bir barmen ve bir de özel lobiler için garson arandığı yazıyordu.Bakışlarım yavaşça Yixing'e kaydığında düşünceli bir şekilde ilana bakmaya devam ediyordu.Ne ara geldiğini bilmediğim Chanyeol ilanı elimden alıp incelemeye başladı.
"Fazla riskli."
"Chanyeol olmaz." Dediğim şeyle bakışlar döndüğünde devam ettim.
"Olmaz çünkü adamda pek iyi bir ilk izlenim bırakmadı."Adamın yakasını tutup hırpaladığı detayına girmeden söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Hoods (chanbaek)
FanfictionHepimiz ortak bir amaç için bir araya gelmiştik: Soysuz dünyada bir nebze olsun adalet sağlamak. [200502-210502] 4 in #chanbaek