☀️END'elig

1K 117 62
                                    

Bölüm Şarkısı:Ne zaman dinleseniz
size iyi hissettiren şarkı ❤️

İYİ OKUMALAR🌸

Elimle etrafımı yoklayıp üzerime örteceğim bir şeyler ararken gözlerim hala kapalıydı.Deli gibi yorgundum,inanılmaz uykum vardı ve çıplak bedenim üşüyordu.

Bir dakika.Ben çıplaktım.Ben niye çıplaktım?

Gözlerimi aralayıp doğrulurken belime saplanan ağrı hafızamı yerine getirmiş,önceki gecenin tüm anıları zihnime dolmuştu.

Chanyeol ile nadir tartışmalarımızdan biri yaşanmıştı.Eve gelen bu haftaki üçüncü gitarla,ki inanılmaz pahalı olduğunu belirteyim,daha fazla dayanamamış artık ona abarttığını söylemiştim.Müzik sevgisini anlamadığımı iddia etmesi benimse bir tutku için bu kadar para harcamaması gerektiğini ısrarla belirtmem üzerine tartışma uzamış;sonuç olarak her tartışmamızda olduğu gibi günü birbirimizden uzakta geçirmiştik.

Cafede denk gelmemeye çalışmış,zorunda olmadıkça konuşmamıştık.Bunun nedeni birbirimize sinirli olmamızdan çok,birbirimizi anlamak için alan bırakmaktı.Bunun gibi nadiren sorun yaşardık ve bu anlarda birbirimize süre tanırdık.Günün sonunda illa bir taraf daha hatalı olduğunu anlar,böylece alttan alır,konuyu kapatırdı.Günlere yayılan nadir küslüklerimiz olmuştu.Hepsinin sonundaysa yine birbirimize sarılmış oluyorduk.

Dünki tartışmada da alttan alan taraf ben olmuştum.Bütün gün tartıştığımız an aklımda dolanmış, fazla abarttığımı fark etmiştim.Akşam hiç konuşmadan televizyon izlerken erken bir saat olmasına rağmen uyumaya gitmesi beni daha da düşündürtmüş,sonunda yelkenleri suya indirmiş ve odamıza yönelmiştim.

Neredeyse yarım saat önce geldiği odamızda,yatağımızda uzanıyordu ama uyumadığından emindim.Sessizce yanına uzandım.Bir süre yatağın iki köşesinde, aramızda kilometreler varmışcasına uzanırken daha fazla beklemeden sırnaşmaya başladım.

Önce arkasından sarılmıştım.Bir hamle yapmaması gönlünü almamı istediğini gösteriyordu.Bu yüzden üzerine yattığı kolunu kavrayıp yavaşça kendime çekmiştim.Bana karşı koymamış,sessizce yüzünü dönmüştü.Gözlerinin içine baktığım 20 saniyenin ardından yeniden kollarını kaldırmış bu sefer arasına girip kafamı göğsüne yaslamıştım.Derin bir nefes alıp saçlarımın arasına öpücük kondurmasıyla ben de rahat bir nefes almıştım.

Ne olursa olsun dayanamadık biz birbirimize.Yeniden uzak kalmalara alışamamıştık.

Her neyse,
"Fazla abarttım.Özür dilerim." demiştim göğsüne yapışan yüzümden dolayı boğuk çıkan sesimle.

"Müziği çok sevdiğimi biliyorsun.Bunu bana çok görme olur mu?" demişti müzikle uğraşmasını istemediğimi söylesem anında bırakabilecek olan adam.Ses tonu küçük bir çocuğun annesinden bir şey isterkenki tonuyla aynıydı.Gerçi bu adam her zaman küçük bir çocuğun masumiyetini taşırdı.

"Müziğe senin kadar yakışan yok." demiştim konudan bağımsız.Öpmüştü beni yine dudağımın üstündeki benden.Sonrasıysa malumdu,yorgun bir gece olmuştu bizim için.

Aklıma dolan görüntülerle yataktan sıyrıldım.Bedenimi gerdikten sonra üzerime giyinmek için bir şeyler aradım ama dağınık odada üzerime göre hiçbirbir şey yoktu.O sırada köşede duran ve Chanyeol'un en pahalı gitarının üstündeki baksırımı görmemle gözlerimi devirdim.Şu sevişirken kendimizi kaybetme olayını oturup bir konuşmalıydık.Hayır;Chanyeol'un her gün temizlediği,özenle akort ettiği ve normal şartlarda elimi bile sürdürtmediği gitarının üstünde iç çamaşırım vardı anlıyor musunuz? Gerçi bu konuşmayı geçen yaz gittiğimiz plajda öpüşeceğiz derken hızımızı alamayıp gecenin 2'sinde denize düştüğümüzde yapmalıydık da,işte.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin