fire'

1.6K 198 190
                                    

bir ışık daha sönse kimin umurunda,
bir milyon yıldız olan gökyüzünde

Bölüm şarkısı: Linkin Park-One More Light
İYİ OKUMALAR
✨✨✨

Kyungsoo aramıza katılalı iki gün olmuştu,bu sürede ortalıkta görünmemek adına herkes depoda kalıyordu.Ben de tüm gün burada takılıp gece uyumak için eve gidiyordum.Gahyeon'un ders çalışma kampına katılması işime gelmişti.Aklım onda kalmıyordu.

Bu sürede Kyungsoo için üst kattaki küçük bir boşluğun etrafını tuğlalarla kapatıp oda yapmıştık.Eğer depoda kalacak olsaydım benim için yapılacak olan bu oda,şimdi Kyungsoo'nundu.Chanyeol'un odasında kalabileceğini söylemişti ama Chanyeol odasının küçük olduğunu ileri sürerek bu teklifi reddetmişti.Aslında o ikisinin beraber kalmayacak olması içimi rahatlatmıştı.Bir insan evladının daha düşmanımla yakın olmasını istemiyordum.Zaten ona karşı yeterince kayıp vermiştim.

Bu arada iki gün önceki olay kapanmış gibi görünüyordu,paralar gerçek sahiplerinin banka hesaplarına Seulgi tarafından yatırılmıştı.Ayrıca hepimiz payımız olan 10.000 doları almıştık.Kekimiz ortalığı ayağa kaldırmamış gibi görünüyordu ki bunun nedeni o gece tam yastığının üstüne Kyungsoo'nun bıraktığı nottan olmalıydı.

"Üzgünüm adamım,seni "birazcık" dolandırdık.Zaten polise gidemezsin,bu senin zararına olur.Onun dışında rahat durmanı ve uslu olmanı istiyoruz.Aksi takdirde ortakların yaptığın başka kötü şeylerden -onları dolandırıp hesabına para geçirdiğini falan fişman sen daha iyi bilirsin işte- haberdar olur."

Not yazmak konusunda harika biriydi,insanı deli edecek şeyler yazıyordu.Hala ara sıra o psikopatça gülüşü yüzüne yerleştiriyordu.Ama bu ilk zamanki gibi rahatsız etmiyordu.Açıkçası kolay anlaşılabilen biriydi ve hemen hemen herkesle anlaşıyor gibiydi.Yani Chanyeol dışında herkesle anlaşıyordu.Bu da bu çocuğu sevmem için başka bir nedendi.Tamam aslında bakacak olursak anlaşmak için bir girişimde bulunmamıştı,Chanyeol ile iletişim kurmayı denememişti.Acaba ondan çekiniyor olabilir miydi?

"Her zaman bir yöne doğru karıştırmalısın.Bu püf noktadır,böylece kekin her tarafı eşit kabarır."

Mutfağa girmemle şok olmam bir olmuştu. Joohyun elinde mikserle bir şey yapıyordu,Kyungsoo ise tam yanında ona nasıl yapması ile ilgili direktifler veriyordu. Vay be adam bizim 2.5 yılda yapamadığımızı iki günde yapmıştı.

"Merhaba Baekhyun."
Kyungsoo beni selamladığında Joohyun'da elindeki keki çırpmayı bırakıp bana döndü ve gülümsedi.
"Hoşgeldin Baekhyun,kahvaltı yapmadıysan beraber yapalım."

Tanrım,çocuk resmen herkesle kanka olmuştu!

"Açım noona." dedim mutfak sandalyesine otururken.
"Tamam yarım saate hazır olur,Kyungsoo rica etsem Chanyeol'u uyandırır mısın?"
Saat 10 olmuştu ve Chanyeol hala uyanmamıştı,bu çok da şaşırtıcı bir şey değildi.Adamı bıraksak 24 saat uyurdu.
"Baekhyun sen uyandırsan,ben de sofrayı hazırlasam?"
Bunu söylerken yüzüne yine anlayamadığım o sinsi ifadeyi yerleştirmişti. Bu çocuk tuhaftı, gerçekten çok tuhaftı.
"Tabi."
Oturduğum yerden kalkıp merdivenleri çıkmaya başladım.Chanyeol dışında herkes uyanmış gibiydi.Yerim ve Seulgi temizlik yapıyor,yetişemedikleri yerler için Sehun'u kullanıyorlar,Jongin ise kenarda onları izliyordu.

"Günaydın millet."
"Sen niye her gün buradasın ya?"
Sehun'un ensesine bir tane geçirip kulağını çekmeye çalıştım ama herif uzundu.Lanet olsun ki yetişemiyordum.
"Birgün temiz bir dayak yiyeceksin benden Sehun!"
Kızlar ve Jongin kenarda gülerken Sehun da ellerimin arasından saçlarını kurtarmaya çalışıyordu.
"Hyung,ah! Tamam tamam,ağh!!"

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin