tjueto'

1.6K 154 173
                                    


''Yalnız olduğumda gereksiz bir şekilde tedirgin oluyorum.
Kalbim sıcacık sesini duyduğunda kararsızca atıyor.
Lütfen sarıl bana.''

Bölüm Şarkısı: The Rose- I.L.Y

İYİ OKUMALAR 🌸

Avucumun içindeki parmağı okşarken yerimde kıpırdanıp bedenine daha da sokuldum.Saçlarımın arasına saatlerden beri kondurduğu milyonuncu öpücük,yüzümde milyonuncu gülümsemeyi oluştururken sıcak bedeni hepten uykumu getirmişti.

Chanyeol Seoksuro'daki işi halledip döndüğümüzde her şeyi anlatacağını söyledikten sonra tekrardan dudaklarımızı birleştirmiş,ayrıldıktan sonra da elimi tutup kaputtan indirmiş ve kapımı açıp arabaya binmemi beklemişti.Eve geldiğimizde hava yeni kararıyordu ve kıyafetlerimizi dahi çıkarmadan yatağına girmiştik.Geleli yaklaşık 4 saat oluyordu ve bu sürede bir kez bile ağzımızı açıp tek kelime etmemiştik.Dokunuşlarımızla anlatıyorduk bir şeyleri.Kendi çapımızda hasret gideriyor,birbirimizin kokusuyla mayışıyorduk.

Kafamı boyun girintisine soktuğum yerden hafifçe kaldırıp çenesini öptüğümde huylanarak kıkırdadı.Hırıltıyla çıkan kıkırtısı içimi gıdıklarken bir kez daha uzanıp aynı yeri öptüm.Boynumun altından geçirdiği kolunu sıkılaştırıp beni kendi bedenine daha da bastırdığında bu sefer kıkırdama sırası bendeydi.

"Hayatımın en iyi doğum günü hediyesiydi bu." Saatler sonra sesini duymam bedenimi ürpertmişti.Gülümseyerek yeniden çenesine uzanıp bir öpücük daha bıraktım.

"Neymiş hayatının en güzel hediyesi?" Flörtöz bir tonda sorduğumda güldü.Büyük eli benimkini kavradıktan sonra dudaklarına götürdü ve küçük bir öpücük bıraktı serçe parmağıma.

"Sensin." Beklediğim cevap geldiğinde uzandığım yerden yukarıya kayıp başlarımızı hizaladıktan sonra gözlerinin içine bakıp gülümsedim.

"Aslında kendimi hediye paketi yapıp gelmek isterdim ama senin işin belli olmaz,beni kabul etmez iterdin falan.Bir 6 yıl da bunun gururunu yapıp sana kinlenmek istemiyorum." Şakayla dediğimde göz kenarları kırışana kadar gülümsedi.

"Tch,unuttun mu? Ne zaman gelirsen gel ben seni kabul ederdim.Ben buydum falan."

Tamam,anlaşılan bu konu epey dert olmuştu içine.Haksız diyemezdim,yaptığım şey çok ağırdı.Ama ben de haklıydım,resmen o kızı öpmüştü canım!

"Ne oldu?" Gözlerimi kırpıştırıp ona döndüğümde endişeyle bana bakıyordu. "Ne geldi aklına,neden çatıyorsun kaşlarını?"

"Bir şey y-"

Uzandığı yerden kalkıp bağdaş kurduğunda sözüm yarı da kaldı.Bir şey demeden bana bakmaya devam ettiğinde tıpkı onun gibi kalktım ve tam karşısında bağdaş kurdum.

"Öncelikle şu iletişim sorunumuzu çözmemiz lazım Baekhyun.Birbirimize karşı bundan sonra net ve şeffaf olacağız.Ayrıca aklımıza takılan ne varsa mutlaka sorup açıklama bekleyeceğiz.Şimdi bana aklına ne geldiğini söyle." Çatılan kaşlarına rağmen sesi yumuşak çıkmıştı.Derin bir nefes alıp kafamı önüme eğdim ve sıkıntıyla geri verdim.

"O kızı öpmek zorunda mıydın?"

Boş bakışları bir süre yüzümde gezindikten sonra kaşlarını çatıp "Hangi kızı?" diye sordu. Elinin arasındaki elimi çekip enseme götürdüm ve sıkıntıyla kaşıdım.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin