tre'

1.7K 211 165
                                    

aşağıya bakan gözlerimle yürüyeceğim
✨✨✨

Bölüm şarkısı:Amber-Borders
İYİ OKUMALAR

Büyük bahçeye girdiğimizde bir yandan da etrafı analiz etmeye çalışıyorduk. Burada işimiz bittiğinde bir an önce buradan çıkmamız gerekiyordu,bu yüzden kaçacak bir yol bulmalıydık.Aslında büyük işin olacağı mekanı önceden analiz ederdik ama bu sefer zamanımız yoktu ve bir de başımıza gizli bir hacker çıkmıştı.

''Arka taraf ıssız gibi duruyor, çok adamı da yok sanki.''

Chanyeol kısık sesle söylediğinde kafamla onayladım. Adamlarının olmaması garipti, gerçi adam mafya değildi ama sonuçta saklaması gereken değerli bir şeye sahipti.Adımlarımız büyük demir kapının önünde durduğunda ikimizde derin birer nefes aldık.Chanyeol zile bastığında yerimde gergince kıpırdandım.İçimde bir huzursuzluk vardı ve böyle anlarda hisler asla yanıltmazdı.

Kapı kısa boylu,esmer bir görevli tarafından açıldı.Bakışları yüzlerimizde gezinirken sessizce yutkundum.

''JM Grup'tan Jung Sae Joo ve Lee Wang Eun.Bay Kang Hyuk Min ve Lee Yoo Chan adına geldik.''

Chanyeol kısaca bizi tanıttığında kız gülümseyerek onayladı.Hiçbir şey demeyip arkasını dönerek ilerlemeye başladığında bizde arkasından takip ediyorduk.Şerefsiz herif milletin parasıyla kendine saray kurmuştu resmen, daha kapıdan içeri girdiğinizde zenginlik etrafınızı sarıyordu.Büyük salona yaklaştıkça sesler de artıyordu,kalabalık bir davet olacaktı ve birçok şirketin yöneticileri davetliler listesindeydi.

''Bay Woo şurada.''

Orta boylu,oldukça kilolu kekimiz karşısındaki adama hararetli hararetli bir şeyler anlatıyor,bir yandan da kahkaha atıyordu.

''Başlayalım bakalım.''

Sadece Chanyeol'un duyacağı tonda söylediğimde dudaklarının kenarı kıvrıldı ve adama doğru yürümeye başladı.Tıpkı onun gibi yarım ağız gülümseyip adınlarına eşlik ettim.

''Merhabalar Bay Woo.Ben Jung Sae Joo ve bu da Lee Wang Eun.''

Ellilerinde olduğunu düşündüğüm adam ismimizi duyar duymaz gülümsemeye başladı. Terlemiş olsa gerek uzattığı elleri nemliydi.Ama yüzündeki sırıtış bundan daha iğrençti.

''Oh hoşgeldiniz beyler.Aman tanrım,sizin şirkette herkes böyle genç ve yakışıklı mı?''

Gereksiz coşuşuna sadece gülümseyerek yanıt verdiğimizde sırıtışı daha da derinleşmişti.

''Ah tanıştırayım Krystal Group CEO'su Park Eun Woo.''

Tamam,buraya kadardı.Sıçmıştık.Ciddi anlamda sıçmıştık.Krystal Group bundan beş ay önce hakladığımız şirketin ortaklarındandı ve muhtemelen JM Group diye bir şirket olmadığını, dolandırıcı olduğumuzu biliyordu.Chanyeol yanımda huzursuzca kıpırdandığında gözlerimi yumdum.

''Şirketinizi hiç duymamıştım doğrusu.''

Gözlerimi şaşkınlıkla açıp karşımdaki adama diktiğimde önündeki içkiden bir yudum aldı.

''Söylemeyi unuttum, Bay Park şirketin yeni CEO'su. Gerçi sizlerde Kore'de henüz yenisiniz,bilmiyor olması normal.'' Bakışlarını bizden çekip yanındaki adama döndü.

''JM Group Kore pazarına yeni girmeye başlayan,Polonya'da baya iyi işler çıkarmış bir şirket.Eee memleketlerinde iş yapmak isteyenlere yardımcı olmalıyız değil mi?''

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin