femten'

1.4K 157 145
                                    

"Bu soğuk dünya senin için değil
Bu yüzden bana yaslanıp dinlen
Seni taşıyacak gücüm var."

Bölüm Şarkısı:Porcupine Tree-Lazarus

İYİ OKUMALAR🌸

Flashback

"Yixing ile Junmyeon birazdan gelirmiş." Kapıdan süzüldüğüm gibi merdivenlere yöneldim.

"Halimi hatrımı sorduğun için sağol hyung,iyiyim işte ne olsun?" Sehun sesine çekinmeden sitem yerleştirdiğinde olduğum basamaklarda durup arkama döndüm.

"Nasılsın Sehun'cuğum? 10 dakika önce mesajlaştığımızda iyiydin,umarım bu sürede bir şey olmamıştır." Alayla dediğimde dil çıkardı.

"Aman koş yukarıya." Onun gibi dil çıkarıp kalan basamakları hızla çıktım.Depoya yeni taşınmışlardı ve buranın bir eve benzemesi için daha katedecek çok yol vardı.Yixing ve Junmyeon da muhtemelen eksikleri kapamak için dışarıdalardı.

Hedefimi,aradığım çocuğun odalarına yönlendirip kapının önüne geldiğimde kapıyı çalmadan odaya daldım.

"Chanyeol-ah!"

Yere oturmuş bir kolinin içindeki şeyleri inceliyordu.Sesimi duymasıyla odağını bana çevirdi.Yüzüne anında gülümseme yayıldığında tıpkı onun gibi gülümseyip kapıyı kapatarak hemen yanına gittim.Tam karşısına oturduğumda yüzündeki gülümseme bir an silinmemiş aksine büyümüştü.

"Ne yapıyorsun?" Merak ve heyecanla sorduğumda elindeki DVD'yi sağ tarafındakilerin yanına koydu.

"Hala odaya yerleşmeye çalışıyorum.Son koliydi bu."

Hmmlayarak yere koyduğu DVD'leri incelemeye başladım.DVD'ler küt filmlerden,klasik filmlerden,bilim-kurgu türlerinde oluşuyordu.Aynı zamanda ismini daha önce duymadığım birçok müzik grubunun albümleri vardı.

"Porcupine Tree." Elime aldığım albümün arkasını çevirip incelemeye başladım.

"Çok iyi bir progresif rock grubu." Chanyeol büyük bir heyecanla dediğinde gülümsedim.

"Progresif?"

"70'lerde başlamış bir tür.Nasıl desem? Hmm,rock tarzına klasik,caz,avangart melodilerin eklendiğini düşün.Bir de sözleri..daha soyut,felsefik.Bir anlamı var."
Üzerinde küçük bir çocuğun heyecanı vardı.Sevdiği bir alana ilgi duymam onu hem heyecanlandırmış hem de mutlu etmişti.

"Anladım.Kulağa güzel geliyor." Kafasını hızla sallayıp onayladı. "Wilson idolüm.Grubu kuran adam.Aynı zamanda tüm şarkıları o yazıyor."

"Vay be! Adam bir müzik dahisi olmalı."

"Kesinlikle öyle.Ama 2010'dan beri aktif değiller.Solo takılıyorlar."

Aktif olmamaları canını sıksa da bu konuyla ilgilenmem o kadar hoşuna gitmişti ki büyük bir mutlulukla kolinin içindeki diğer DVD'leri çıkarmaya devam etti.Elime bir başka albüm aldım.

"The Tea Party."

"Kanadalı bir grup.Tanrım,Baek o kadar iyiler ki!" Heyecanı artarken grupla ilgili birkaç bilgi daha vermeye başladı.Müzik her zaman ilgimi çekerdi ama şu an asıl ilgimi çeken şey; heyecanla bir şeyler anlatırken arada gözleri büyüyen,gamzesi yanağından bir an gitmeyen çocuktu.Sevdiği şeylerden bahsederken ayrı bir güzel oluyordu.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin