ti'

1.5K 185 164
                                    

''Sadece bil istedim
Karanlığın içinde
Seni sevmek istedim''

Bölüm Şarkısı:Cem Adrian-Beni Affet Bu Gece

İYİ OKUMALAR🌸

Yixing; ''Seni tanıştırmak istediğim biri var.'' dediğinde henüz 17 yaşındaydım. Lise sona gidiyordum ve Yixing ile bütün her şeyi planlayıp bu işe başlamamızın ve Yixing'in üniversiteyi bırakmasının üstünden sadece bir hafta geçmişti. Yine soğuk bir kasım günüydü,bazen uğradığımız Universe Cafe'de beni tanıştıracağı oğlanın gelmesini bekliyorduk.

''Bu çocuk gecikecek gibi. Ben bir lavaboya gidiyorum.'' diyip masamıza çok da uzak olmayan lavaboya gitmiştim. İşlerimi kısa sürede halledip çıktığım an;karşımdaydı.

Benden en az 15 cm uzundu,üzerinde kendi yeterince büyük değilmiş gibi bir de kocaman siyah bir mont vardı. Kafasına taktığı yeşil bere ve kalın çerçeveli gözlükleri kocaman cüssesini sevimli bir hale sokmuştu.

Kafamı kaldırıp çoktan üzerimde olan gözlerine kitlemiştim gözlerimi.

1

2

3

4

5

Gözlerini kırpmadan bakmaya devam ediyordu.

6

7

8

9

10

Tam on saniye.

On saniye boyunca ne o ne ben hiçbir şey yapmadan birbirimizin gözlerinin içine bakmıştık. Soğuk terlerin sırtımdan aşağı inmesini hissedebiliyordum. Onuncu saniyenin sonunda yüzüne yayılan ufak gülümseme gamzesini sergilerken,benim de bakışlarım gözlerinden yanağına inmişti.

''Selam.Baekhyun değil mi?'' Kafamı hipnoz olmuş bir şekilde aşağı yukarı salladığımda gülümsemesi daha da büyümüştü. ''Seninle tanışmayı bekliyordum.''

Elini cebinden çıkarıp avuç içini hızlıca montunu silmişti. O da benim gibi terlemiş olmalıydı.

''Ben Chanyeol.'' Elimi,hala girdiğim hipnozdan bir türlü çıkamadığım için yavaş hareketlerle kaldırmış ve bana uzattığı elini kavramıştım.Sonunda onun gibi benim de gülümsemem yüzüme yayılırken;tamam demiştim içimden,bu çocukla sonsuza kadar gidilir.

Chanyeol hayatıma işte böyle girmişti.Birlikte yaptığımız ilk işimizden itibaren her işimizden önce beni kollarının arasına alıp sıkıca sarar, kulağıma ''Yapabiliriz.'' ''İkimiz yan yanaysak her şeyi halledebiliriz.'' gibi cesaret edici cümleler fısıldar;çok hafif,farkında bile olmadığımı düşündüğü küçük bir öpücük bırakırdı yanağıma.

Almanya'ya gidip geldikten sonra değişen şeylerden biri de bu cesaret verici tavrıydı. Hoş, değişen onca şeyden sonra bu pek göze batmıyordu ama tam şu an da bara ilerlerken ve elimde anlam veremediğim heyecanın neden olduğu titreme varken aklıma o zamanlar gelmişti.

Chanyeol bir adım önümde bara girdiğinde derin bir nefes alıp heyecanımı bastırmaya çalıştım. Bar her zamankinden farklıydı. Bir kere girer girmez etrafınızı saran yoğun duman ve gözlerinizi kör edecek renkli ışıklar yoktu. Girişten geçip asıl alana girdiğimizde,bar daha açılmadığından bomboştu.Chanyeol'un önüne geçip tezgaha doğru ilerledim. Daha önce defalarca gördüğüm ama ismini bilmediğim barmenlerden biri bardakları kurulayıp yerlerine diziyordu.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin