ni'

1.6K 191 99
                                    

"Gözlerindeki hüzünlü ışıltı duygusal bir darbe

Kör oldum, sonu göremiyorum

Öyleyse nereden başlayayım?"

Bölüm Şarkısı:ONE OK ROCK-The Beginning

CHANBAEK GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN 061420
🌸İYİ OKUMALAR🌸

''O gitti Baekhyun.''

''Seninle vedalaşmadı mı?''

Tak,tak,tak!

''Bizimle bu sabah vedalaştı.''

''Gitmem gerekiyor,diyordu.''

Tak,tak,tak!

''Gir!''

''Baekhyun oppa uyandı mı?''

''Gideceği çok önceden belliymiş.''

''Kyungsoo oppa onun için yosun çorbası yaptı. Başı ağrıyordur diye.''

''Baekhyun!''

Yerimden sıçrayıp gözlerimi araladığımda pencereden sızan güneş ışığı yüzünden açtığım gibi geri yumdum.Beynimin içinde birisi vardı ve hem gözlerime hem de kafamın içinde farklı noktalara şiş batırıyordu. Evet şu an kafamı koparmama neden olacak ağrı tam olarak böyle tarif edilebilirdi.Ellerimi şakaklarıma götürüp ovalarken yattığım yerden doğrulup sırtımı yatak başlığına yasladım.Bu sefer gözlerimi yavaşça açtığımda Yerim kapının ağzında,Chanyeol ise kitaplığın yanında bana bakıyordu.Derin bir nefes alıp elimi daha sert bastırdım. Belki bastırırsam kafam patlardı ve ben bu acıdan kurtulmuş olurdum.

''Abim gönderdi bu ağrı kesicileri.Çok ağır değilmiş, aç karnına içebilirmişsin. Bir de kahvaltıya bekliyoruz sizi.Çabuk olun.''

Yerim elindeki ilacı ve bir bardak suyu yatağın yanındaki küçük komodinin üzerine bırakıp odadan çıktı.  İlaca uzanıp bir tanesini dilimin üzerine koyup suyun hepsini içtim.

''Dün gece tır mı geçti benim üstümden.''

''Aynen,4 şişe kadarlık bir tırdı.''

''Ben 4 şişe içerken diğerleri ne bok yiyordu,niye almadınız elimden?'' Bir şey demeden pencereye doğru ilerledi ve yarıya kadar açık olan perdeyi tamamen açtı. Güneş ışığı göz bebeklerimden sızıp beynimi zonklattığında refleks olarak yeniden yumdum.

''İnsan gibi içmiyorsun ki.Sünger gibi çekiyorsun. Kaç yaşındasın alkol kontrolünü de biz yapmayalım bir zahmet.''

''Çık dışarı,kahvaltı yapmayacağım ben, biraz daha uyuyacağım.'' Ciddi olup olmadığımı anlamak için kısa bir süre yüzümü inceledikten sonra kahkaha attı. Çok özür diliyorum ama ortada gülünecek bir bok vardı da ben mi bilmiyordum?

''Az önce beni odamdan kovdun farkında mısın?'' Alayla dediğinde gözlerimi yumup geri açtım. Evet,onun odasında ve onun yatağında olduğum gerçeğini atlamıştım. Üzerimdeki yorganı hışımla atıp ayağa kalktığımda dönen başımla olduğum yerde kaldım. Arkamdan kıkırtı sesi geldiğinde tabi ki başta o olmak üzere kendime sövüyordum. Arkamı dönüp işaret parmağımı ona doğru sallamaya başladım.

''Bak dün geceki şeyi unutmadım,zaten-''

''Unutmadın mı?'' Gerilen yüzü kafamı karıştırmıştı.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin