''Gelme yanıma;sen başkasın,ben başka"
Bölüm Şarkısı: Mor ve Ötesi-Bir Derdim Var
✨✨✨
İYİ OKUMALAR..
Çok küçüktüm, sanırım Gahyeon ya bir yaşına girmişti ya girmemişti.İlk büyük hapkido müsabakam için ailece müsabakanın yapıldığı alandaydık. Hava çok sıcaktı ve Gahyeon durmadan huysuzlanıyordu. Tepedeki güneş tenimi yakıyor,içinde bulunduğum kıyafet bana hiç yardımcı olmuyordu.Ama yine de deli gibi mutluydum.
Maç sırası bana geldiğinde o kadar heyecanlıydım ki küçücük kalbim,küçücük bedenimden çıkmak için göğüs kafesimi zorluyordu. Annemin ve babamın, hatta ağlamayı kesmiş kardeşimin bana güvenle bakmaları beni kendime getirmiş,sonuç olarak o gün gururla birincilik madalyasını alabilmiştim.O gün kıyafetlerimi çıkarmadan, hep beraber en sevdiğim dondurmacıya gidip bunu kutlamıştık. Bu anıyı hatırladığımda hafızamda canlanan en yoğun duygu;huzurdu. Hayatımda en huzurlu olduğum, hatta son huzurlu olduğum andı. Ailem yanımdaydı, küçüktüm ve hayat oldukça basitti.
Şuansa burnuma dolan kahve ve mentol kokusu,etrafımdaki sıcaklık beni aynı huzurun içine bırakmıştı. Gözlerimi her ne kadar açmak istesem de huzurun tadını biraz daha çıkarmak istiyordum. Etrafımı saran sıcaklık bu sefer rahatsız etmek yerine, hoşuma gidiyordu.Nerede olduğum hakkında en ufak bir fikrim yoktu. En son Chanyeol'u banyo yapt-
Gözlerim aniden açılırken nasıl böyle bir durumun içine sürüklendiğimi hatırlamaya çalıştım.
''Siktir,siktir,siktir.''
Chanyeol'u uyandırmadan önce kolunun arasından, sonra da bu odadan çıkmam gerekiyordu. Bizimkiler odaya girip bizi görse muhtemelen çoktan uyanmış olurdum, o yüzden bu manzarayı görmediklerini düşünüyordum -ya da umut ediyordum-
''Çoktan koynumda uyuduğunu biliyorum Baek.''
Gözlerimi yumup kendime okkalı bir küfür savurdum.
''Ben..içim geçmiş öyle..''
Doğrulup bağdaş kurduktan sonra dalga geçer gibi gülmeye başladı.
''Hı hı aynen öyle.Resmen hastalığımdan faydalandın.'' Gülümsemesi yüzüne yayılırken benim de sinir katsayım artıyordu.
''Salak salak konuşma Chanyeol, bilinçli bir şekilde yanına kıvrılacak kadar çıldırmadım. Ayrıca sen de dünden razıymışsın herhalde o nasıl sarılmak be, ölüyordum.'' Yüzündeki gülümseme bir an silinmeden yataktan doğruldu. Yanımdan geçip çıkmadan önce tam dibimde durup kafasını yine benimkinin hizasına getirdi. Gülümseyen yüzüne tükürebilirdim ama bu sadece daha fazla zevk almasına neden olurdu. O yüzden derin bir nefes alıp anlamsız bakışlarımı gözlerine çevirdim.
''Hastayken insan ne yaptığını bilmez, ayrıca benim pijamalarımla kollarımın arasında uyuman çok şekerdi Baekkie, ne zaman istersen tekrarlayalım.'' Ve yanağıma küçük bir öpücük bırakıp odadan çıktı. Beni sinir etmek için her zaman elinden geleni yapmıştı ama yanağımı öpmek... Park Chanyeol'un gerçekten bir sınırı yoktu. Ve ben o sınır her neredeyse bulup Chanyeol'un götüne sokmak istiyordum.
Burnumdan soluyarak aptal, bana kırk beden büyük olan pijamaları çıkarıp kuruyan kıyafetlerimi giydim. Telefonu elime aldığımdaysa ikinci bir şoka daha girdim. Saat 3'dü ve bu demek oluyordu ki,Chanyeol ile 4 saattir uyuyorduk. Tanrım şu cümlenin saçmalığına bakın;uyuyorduk.ben ve Chanyeol.onun yatağında.
"Günaydın uykucu kuş, gerçi iyi akşamlar mı demeliydim?Nasıl rahat mıydı? İyi uyudun mu? Gerçi gayet rahat görünüyordun." En ölümcül olduğunu düşündüğüm bakışımı atıp tehdite başladım. ''Seni gebertirim Sehun ve Tanrı şahidim kimse elimden alamaz seni.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Hoods (chanbaek)
FanfictionHepimiz ortak bir amaç için bir araya gelmiştik: Soysuz dünyada bir nebze olsun adalet sağlamak. [200502-210502] 4 in #chanbaek