tjuetre'

1.3K 158 150
                                    




''Yanımda kal
Eğer böyle kalırsan,işte böyle
Bana güvendiğin için mutlu olurum.''

Bölüm Şarkısı: Gaho-Stay Here
(Keşke sesini,şarkılarını,yeteneğini herkese duyurabilsem.Keşke hak ettiğini verebilsem..)

İYİ OKUMALAR🌸

İnsanların hayatında "bir" dönüm noktası olduğu fikrine hiçbir zaman katılmadım.Hayat dolambaçlarla doluydu,bir virajı geçtikten sonra seni neyin beklediğini bilemezdin.Bir rampa mı,yoksa bayır aşağı yokuş mu? Öncekinden daha keskin bir viraj mı var,yoksa mis gibi otobana mı çıkıyor? Tüm bu belirsizlikler yaşamın cilvesiyken,koskoca ömürde yalnızca bir tanecik dönüm noktasından bahsedilmesi yanlıştı.Bana kalırsa dönülen her viraj,çıkılan her rampa,inilen her yokuş birer dönüm noktasıydı.

Ailemi yitirmem bir dönüm noktasıydı,çünkü normal seyrinde giden hayatım -tabi ailemle olan hayatımı hatırlamadığım göz önünde bulundurulursa normal bir hayatım mı vardı ondan da emin değildim- değişmişti.Sonrasında bir kardeşimin olduğunu öğrenmem ve hayatıma dahil olması yine bir dönümdü benim için.Yixing ile bir yola girmemiz,ekibe yeni üyeler eklememiz,Chanyeol'a aşık olmam,gidişi,dönüşü,hatta iki gün önce her şeyi yoluna sokmaya adım atmamız başlı başına birer dönüm noktasıydı benim için.

Tüm bunlar tahmin edilebilir şeylerdi,yani bunları daha ilk yaşadığım anda hayatımın değişeceğini biliyordum.

Ama ülkenin güneyindeki büyük bir fuhuş çetesini çökertmek için geldiğimiz,bu her yeri şeker pancarı kokan kentte iki gün içinde yaşadığım şeylerin sadece benim için değil,ekipteki herkes için bir dönüm noktası olacağını bilemezdim.

Virajı dönmüş,bir fırtınada bulmuştuk kendimizi.Ve bu fırtınadan gün ışığına çıkabilecek miydik,işte orası meçhuldü.

☀️🌤⛅️🌥☁️


İyi haber:Uzun bir aradan sonra Chanyeol ile aynı yatakta uyanabildik.Burada yanımdaydı,kahve kokusu benim vanilyalı vücut kremimin kokusuna karışımış,dünyanın en güzel aroması oluşmuştu.Ve fark ettiğim ufak bir detay:Ben en çok onunla uyumayı özlemiştim.

''Günaydın.''

Yerimden doğrulup onun gibi yatakta oturur vaziyete geldim.Uykulu olduğu için iki kat derin çıkan sesi yeniden favori tınılar listemde ilk üçe yerleşirken vücudumu gerip esnedim. ''Sana da günaydın.''Sesim onun kadar bırakın derin çıkmayı,yüksek bile çıkmamıştı.Üzerimde bir ölü yorgunluğu vardı,dün öğlen uykumu aldığım halde bütün gece deliksiz uyumuştum.Buna rağmen bıraksalar birkaç saat daha uyuyabilirdim.

''Üstünü giyin de kahvaltıyı kaçırmayalım.'' Kafamı sallayıp ayaklandım ve dün dolaba dizdiğim kıyafetlerimizden rastgele bir boğazlı kazak ve kot alıp banyoya ilerledim.

''Burada giyinebilirsin.'' Bakışlarım yavaşça ona döndüğünde omuzlarını silkti.''Benim yanımda giyinmekten hiçbir zaman çekinmedin.''

Bu doğruydu,birbirimizin yanında soyunup giyinirdik ve bunu çok doğal karşılardık.Tabi bunu yakınlığımızın seviyesinden ötürü yapıyorduk ve doğruyu söylemek gerekirse aramızdaki şeyin yakın arkadaşlıktan fazlası olduğunu düşünmeye başlamamında başlıca nedenlerindendi bu mevzu.19 yaşındaydım ve ilk defa bir erkeğin çıplak bedeni bende bu kadar etki bırakmıştı.Yakın arkadaşınızı arzuladığınızı fark ettiğiniz o ilk yüzleşme anı berbat bir an bu arada,bunu belirtmeden geçmeyeyim.

Modern Hoods (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin