Na druhý deň som vstal ako zvyčajne. Rebeka ma aj túto noc poctivo strážila.
„Dobré ráno!" pozdravil som ju.
„Dobré ráno aj tebe! Lucia už odpísala?" spýtala sa.
„Pozriem pri raňajkách," odvetil som.
„Strašne sa na ňu teším! Teda, ani nie tak na Luciu, ako na Kamilu. Nehrali sme sa už vyše roka!" vravela bábika natešene.
Fakt dúfam, že Lucia, respektíve jej rodičia, to stretko povolia. Nechcem si predstaviť to sklamanie Rebeky, ak by tak nebolo. Bol som aj zvedavý, ako sa chce Rebeka s Kamilou hrať. A hlavne, Kamila sa môže predsa Rebeky aj trošku báť.
Po rannej hygiene som si opäť sadol za kuchynský stôl s cereáliami a notebookom. Video malo od včera rýchly spád. Vyše dvojnásobný počet pozretí oproti včerajšku.
„Rebeka, stávaš sa populárna!" povedal som jej, keď som prešiel komentáre.
„Wau, teším sa! Lucia už odpísala?" reagovala na to Rebeka. Tú teraz fakt zaujíma len jedno! Pozrel som si teda mail. Bola tam odpoveď od Lucie:
Ahoj! Stretnúť? Ja neviem. Dobre, verím, že je to Rebeka, ale je to fakt také divné! Kedy a kde by si sa chcel stretnúť? Lucia.
No, správa neznela veľmi presvedčivo. Neviem, či sa vôbec chce stretnúť. Ja, na jej mieste, by som váhal. Ale v tom som dostal nápad. Keď sa chce Rebeka stretnúť, tak nech tomu dopomôže.
„Lucia odpísala," povedal som.
„Bude stretko?" spýtala sa hneď Rebeka.
„Bude, ale...." začal som.
„Ale čo?"
„Ale chcem, aby si jej to navrhla priamo ty."
„Čo?"
„No proste, natočíš krátke video, kde ju pozdravíš, a navrhneš stretko. Lebo mne sa veľmi nevyjadrila."
„Dobre! Poďme na to!"
„Ale povedz, že stretko bude až po tretej," pripomenul som jej.
„Prečo až tak neskoro?" spýtala sa Rebeka.
„Lebo Kamila a aj Lucia určite budú mať doobeda školu. A treba im dať po nej aj trošku vydýchnuť. Veď aj ty si chodila do školy, tak musíš vedieť, ako to chodí.
„Hej, chodila," odvetila Rebeka.
„Tak poďme na to!" povedal som a natočil som notebook s webkamerou k Rebeke. Zapol som nahrávanie a Rebeka spustila:
„Ahoj, Lucka! To som ja, Rebeka. Všimla som si tvoj komentár k videu, čo nahral Marcel a veľmi by som sa chcela stretnúť s tebou a s Kamilou. Už som sa s ňou vyše roka nehrala a chýba mi. Mohli by sme sa stretnúť tento utorok po tretej? To už by ste mohli byť doma zo školy, čo ty na to? Prosíííím, veľmi chcem vidieť Kamilu!"
Nahrávku s popisom Pozdrav od Rebeky som okamžite poslal Lucke. Snáď po tomto už privolí a bude očakávané stretnutie. Istá časť mňa sa na to stretnutie tešila. Ani nie tak kvôli tomu, že Rebeka sa stretne s kamoškou, ale preto, že ja sa stretnem s Luciou. Normálne som si musel ešte raz pozrieť na Facebooku jej fotku. Bola naozaj pekná! Dlhovlasá blondína s hnedými očami a pekným úsmevom.
„Čo budeme dnes robiť?" spýtala sa ma Rebeka, keď som doraňajkoval.
„Teraz si ja musím uvariť obed, tebe zatiaľ pustím rozprávku a poobede uvidíme," odvetil som.
YOU ARE READING
Prespávačka
HorrorZnámy youtuber, ktorý natáča videá, kde prespáva na najrôznejších miestach dostane od fanúšika návrh na zaujímavú prespávačku. Autor obálky: JOZEF PAŽITNÝ