Şimdi yerleştiğin gönül salıncağıma
Gözlerim kapalı
Nasıl güveneyim
Gitmeyeceğine,
Beni ömrünün sonuna kadar
O salıncakta
Çocuklar gibi şen
Seveceğine.30.04.2020 00:42
--
Merhabalar!
Yıllar sonra, onca işin gücün arasında buralara tekrar adım atmak eski anıları yad etmemi sağladı. Düşlerimi durduramayacağımı anlayınca kaçtığım yere tekrar dönmek geldi içimden. Açıkçası aylardır bu kararımı sorgulama aşamasındayım. Yazıp yazmama arasında sıkışıp kaldım, henüz kararım netleşmiş sayılmaz. Yanlış bir karar vermekten fazlasıyla çekiniyorum. Cesaret edebilirsem gönlümü kağıda döküp, sizlerle sohbet ve dettaşlığıma kısa süreliğine kavuşup ardından yine yok olacağım. Tabi eğer cesaret edebilirsem. Şimdilik yalnızca bu düşüncede olduğumu sizinle paylaşmak istedim, devamı gelmezse fazla şaşırmayın.
Kimler kaldı benim için kapanan o eski devirden? Beş sene olmuş neredeyse gideli. Fazlasıyla yaş almış fakat buna rağmen paslanmamış hissediyorum. Buralar çok değişmiş ama bende hâlâ aynı duyguları uyandırıyor.
Uzatmaya gerek yok sanırım. Kafamda sürekli konuşan, benimle tartışan bir karakterle tanışın istiyorum. Naçizane bir hikaye olacağını düşünüyorum ve korkup vazgeçmediğim takdirde tekrar görüşmek üzere veda ediyorum.
Hoşça kalın!
Medya: Sibel Sezal - Bu kalp seni unutur mu?
Pazar, 07.06.2020 01:00.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Salıncağı
RomanceŞimdi yerleştiğin gönül salıncağıma Gözlerim kapalı Nasıl güveneyim Gitmeyeceğine, Beni ömrünün sonuna kadar O salıncakta Çocuklar gibi şen Seveceğine. 30.04.2020 00:42 © Tüm hakları saklıdır