06.05.2020
başlama tarihini buraya yazabilirsin♡Haftanın belli günleri yaptığım gibi, bugün de evimize en yakın olan kitapçıda kitaplara bakıyordum.
Almak istediğim bir kitap yoktu. Buraya gelirken belli bir kitap ismiyle gelmiyordum. Çünkü öyle bir şekilde geldiğimde, keyif alamıyordum. O kitabı alıp çıkıyordum.
Kitaplıktaki kitapları inceledim, arkalarını okudum. Çoğu şeyi yaptım.
Tahmin de edeceğiniz üzere ben tam bir kitap kurduydum ama şu asosyal kişilerden değildim. Evet, kitaplara arkadaşlarımdan daha çok değer veriyordum. Belki bu huyumu beğenmemiş olabilirsiniz ama benim için kitaplar farklı dünyalardı. Ordaki karakterleri seviyorduk.
Etrafımdaki kitaplara bakarken, sol çaprazımda olan kitaba gözüm takılı kaldı. Süt ve bal! Bir Özdemir Asaf kitapları kadar olmasa da çok güzel bir kitaptı. Sürekli bu kitaptan alıntılar (şiirler) karşıma çıkıyordu.
Oraya doğru ilerledim. Arka arkaya, bir sürü dizmişlerdi. Normalde hep en öndekini alırken, elim sebepsizce üçüncüsüne gitti.
Bir anda üçüncüsünü almak istemiştim. Kasaya doğru ilerledim ve parayı verip, kitapçıdan çıktım.
Arka cebime koyduğum kulaklığımı ve telefonumu çıkardım. Telefonumu açıp, spotify'e girdim. Çalma listemde karışık oynata, bastım. Gelen melodi sesini duyunca, hafifçe gülümsedim ve şarkı çalarken bir yandan, ben de şarkıya eşlik ettim.
"Onu bir görseniz sanırsınız, o bir deniz yanılırsınız, o benim..." mırıldanmama devam ederken, karşı taraftan gelen eski bir arkadaşımı gördüm.
Eski arkadaş ya da tanıdık mı deseydim?
Doğrusunu sorarsanız, pek sevdiğim bir insan olmadığı için kafamı eğerek yürümeye başladım. Umarım beni görmez. Umarım beni görmez.
Bana doğru yürüdü ve "Balım" diye bağırıp elini salladı. Hayır ya! Duymamış gibi mi davransam acaba?
Benim yanıma gelip kulaklığımı tekini çıkardı ve "Beni duymuyor musun Balım?" dedi.
Böyle bir hikaye yazacağımı asla tahmin etmezdiniz biliyorum.
Balım, diğer karakterlerimin tersine biraz daha duygusal ve insanlara pek güvenmeyen biri.
Zaten bunu ilerleyen bölümlerde anlayacaksınız. Mükemmel bir tanışma hikayesi buldum. Gerçekten bunu da seveceğinize eminim.Oy verip giderseniz sevinirim:)
Ayrıca yorumlarınız da benim için çok önemli:)❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfa 63 ||yarı texting
ChickLitbildiğiniz tüm tanışma hikayelerini unutun sizi balım ve umut'a götürüyorum💗 "Eğer sen bu kitabı aldıysan ve bu not senin karşına çıktıysa sen benim şansımsım güzel insan beni ara 0553*******" çalınma durumunda gerekli her şey yapılacaktır:) 06.05...