2.2 BARTY

1.2K 118 47
                                    

Barty Crouch Jr, küçük antika Ruger tabancasıyla kendine ateş etmeye devam eden Alastor Moody'ye bakıp öfkeyle dişlerini sıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barty Crouch Jr, küçük antika Ruger tabancasıyla kendine ateş etmeye devam eden Alastor Moody'ye bakıp öfkeyle dişlerini sıktı. Aralarında olan mesafeye karşın Moody'nin ettiği küfürleri işitebiliyordu.

"Bu gece sadece birimiz hayatta kalacak Deli-Göz!" diye bağırdı onun arkasına saklandığı dev çöp tenekesine doğru. 

"Ben ölümü çoktan göze aldım, Crouch! Söylesene baban bu yaptıklarından gurur duyuyor mu?!" Birkaç el daha ateş etti.  Ama Barty mermileri sayıyordu. Moody hazırlıksız yakalanmıştı bu da yanında en fazla on dört tane daha kurşun olduğunun habercisiydi. Barty'nin ise hem silahı hem mermisi hem de adamı vardı. Ama babasının ismini duyunca gözü döndü.

"Babamın gurur duymasına ihtiyacım yok! Seni öldürüp geri döndüğümde bir kahraman olarak karşılanacağım!" Barty onun olduğu tarafa koştu. Arkasındaki adamlarına kendisini takip etmelerini işaret etti. Ardından birkaç kurşun daha yağdırdılar. 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fakat Alastor Moody asla pes etmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fakat Alastor Moody asla pes etmiyordu. Bu güzel haberdi çünkü Barty mücadele etmeden kazandığı zaferlerden nefret ederdi. En son birkaç yıl önce Grindelwald ile çarpıştıklarında  bu kadar eğlenmişti... Granger'ı buldukları zaman.

Barty birkaç el daha ateş etti, arkasındaki Ölüm Yiyen'e  Etrafından dolan, dercesine bir el işareti yaptı. Adam başını sallayıp hemen yan sokaktan dolanarak Moody'ye sıkıştırmak için yol aldı.

O vakitler Marvolo Riddle'ın ilk yükseldiği zamanlardı. Grindelwald'u ortadan kaldırıp onun sahip olduğu tahta çökme arzusu alev alevdi. Barty, Marvolo'nun her daim yanındaydı. Barty babasını reddedip sokaklarda yaşamaya başladığında Marvolo onu bulmuş, yanına almıştı. Ona olan minnettarlığını sadakati ve hizmetlerini sunarak gösteriyordu Barty de ve bununla gurur duyuyordu. 

Sadakatinin getirilerini de alıyordu. Marvolo Riddle nankör değildi, Barty'yi defalarca ödüllendirmişti. Bu yüzden Grindelwald'la yüzleşmeye gittiklerinde de yanında Barty'yi götürmüştü.  Fakat buldukları şey bambaşkaydı. Genç bir kadına işkence edip ağzından laf almaya çalışan pislik Grindelwald ve dört adamı vardı.

 Tom Marvolo öfkelenmişti. Çünkü prensipleri olmayan mafyalardan nefret ederdi. Barty'ye girişteki adamları indirmesini, kendisinin ise Grindelwald'u kendisinin alacağını söylemişti. Barty olanları görmemesine karşın hol'deki iki kişiyi iki kurşunla zorlanmadan öldürmüştü. Çat! Çat! Bitti.  Grindelwald'un diğer iki adamıysa silahlarını kapının kenarına bırakmış aptallardı. Muhtemelen nöbetleri yeni bittiği için mutfakta tıkınıyorlardı. Tom, Grindelwald'un olduğu salona girip onu tam alnının çatından vurmuştu. Grindelwald şaşkınlık içinde önce dizlerinin üzerine çökmüş ve cesedinin çehresinden bile o şaşkınlık söklümeden yere yığılmıltı. Sonrasında Marvolo kadının iplerini çözmüştü hemen. Genç kadın titrerken cep matarasından ona bir yudum brendi vererek kendine gelmesine yardımcı olmuştu.  "Mutfak.. diye fısıldamıştı sonra genç kadın. Barty başını sallayıp silahına davranırken Tom Marvolo elini kaldırıp, "Bekle.." diye fısıldamıştı Barty'ye. Sonra genç kadına yani adının çok sonradan Granger olduğunu öğrendiği genç kadına bir bıçak vermişti. Kadın bıçağı kavrayıp titreyerek onlara bakarken Tom kadının omzuna elini koymuştu güven verici bir edayla. Barty, kadının Marvolo'nun garip bir biçimde ilgisini çektiğini fark etmişti ancak belli etmemişti. Sonra "Bu onur senindir." demişti Marvolo.  Kalanıysa Barty'nin bile midesinin kasılmasına yol açacak derecede kanlıydı. Sonrasında Potter ve ekibinin geldiğini görüp Tom ve Barty oradan tüymüşlerdi. Henüz Ölüm Yiyenlerin ilk kuruluş vakitleriydi ve Potterlara bulaşmamak politik bir ilerleyiş olup o vakitler daha akıllıcaydı. Tabi şimdi Potter ve yoldaşlarının Ölüm Yiyenlerden ödleri kopuyordu. 

Bart düşüncelerinden sıyrıldı ve birkaç adım daha yaklaştı Moody'ye. Bu esnada arkadan dolanan Ölüm Yiyen bir anda ortaya çıktı ve tabancasının kabzasıyla Deli-Göz'ün kafasına bir darbe indirdi. Deli-Göz acıyla inlerken Barty koşarak onun silahını kaptı ve bir köşeye fırlattı. Sonra namlusunu onun kafasına dayadı. "Hoşça kal, Alastor. Babamı da senin yanına gönderdiğimde asla sıkılmayacaksın, meraklanma."

Sonra tetiği çekti.

-2.2'nin Sonu-


I Need a GangsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin