****** İyi Okumalar *****Barty arabayı hızla köşke sürerken Tom, eklem yerleri beyazlayana dek sıktığı yumruklarını asla gevşetmedi. Dişlerini sıkarken alev saçan gözlerini tamamen yola dikmişti.
Dumbledore, ha? Dumbledore... Uzun zamandır saklandığı yerden çıkmaya tenezzül etmeyen ihtiyar adam şimdi mi çıkıyordu ortaya? Hem de yanında bir dolu adamla... planı değiştirmek gerekecek lakin altından kalkamayacağım iş değil. Londra dışındaki ekibi buraya çekeceğiz. Ayrıca Jean'in görevi başarılı olduysa ellerinde Potter'a karşı o aptalın karşı koyamayacağı bir koz olacaktı.
Marvolo düşünmeye devam etti. Potter'ı avuçlarının içine almışlardı...Dumbledore nasıl?
İşte o an emin oldu. Jean'in söyledikleirnde haklı olduğuna emin oldu. Severus Snape'in ipini kesmesi gerektiğini biliyordu. Arkasını dönüp arabadakilere baktı. Yaxley, Malfoy ve Barty. Snape'in şu an karargaha dönen arabalardan birinde olması gerekiyordu...tabi daha önce kaçmamışsa.
Bakışlarını dikiz aynasına çevirdi ve arabaları saymaya başladı.
dört...beş...
Beş mi?
Altı arabayla gelmişlerdi.
"Arabayı çevir Barty! Lanet olası Snape kaçtı! ARABAYI ÇEVİR!"
İlk an kimse ne olduğunu idrak edemese de Barty neyse ki olan biteni çabuk kavramıştı. Sağ kolu olmasındaki sebep tam da buydu. Ani bir hamleyle direksiyona asıldı ve topraklı yolun tozunu attırarak yoldan kısmen çıkarak bir U dönüşü yaptı ve ters yönde seyretmeye başladılar. Yaxley aceleyle pencereyi açtı ve beline kadar sarkarak arkadaki arabalara bölünün işareti yaptı. İki araba onların peşine takılırken diğer ikisi karargaha dönecekti. Yaxley de akıllı bir adamdı, onu yakında tutmak faydalıydı. Yaxley çoktan silahlarını kuşanmaya başlamıştı. Malfoy ise inleyip kanayan yarasını bandajlıyordu ama işlerinin arasında ise kasaturası ve kucağında iki silahı vardı. Bu çocuk ileride gerçekten sağlam bir Ölüm Yiyen olacaktı.
Ancak bunlar şu an düşünmeye değmeyecek şeylerdi çünkü öfke bir zehir gibi yavaş yavaş Tom'un zihnine ve bedenine hükmederken sakin kalmaya ve plan yapmaya başladı. Arabadaki kimseden çıt çıkmıyordu çünkü Tom düşünürken kuru gürültü yapılmasından nefret ederdi ve bunu hepsi biliyordu.
"Tekerleklerinin izini takip edin. Rıhtımda durduğumuz yer sırılsıklamdı. İzsiz kaçmış olamaz." diye tısladı dişlerinin arasından. Barty'nin hafifçe başını sallayışını gördü ve memnuniyetle dolu olan silahlarını gözden geçirip torpido gözünden uzun bıçağını çıkardı. Jean'in şanslı bıçaklarından biriydi...Grindelwald'u ve adamlarını öldürdükleri bıçaklardan biriydi. Onu kemerine taktıktan sonra içindeki öfkeyi bastırmaya özen gösterdi. Eğer serseri mayın gibi hareket etseydi şu an bulunduğu yerde olamazdı.
Barty uzun farları açtı ve gerçekten de Snape'in arabasının izleri göründü.
"Daha hızlı." diye hırladı ve Barty gazı köklerken Snape'in arabasının cılız ışığı göründü. Marvolo'nun ve de belli ki Ölüm Yiyenler'in arkalarından gelen diğer iki arabasını görmüş olacak ki kaçmaya başlıyordu.
Yaxley ve Malfoy tabancalarıyla sarkarak ateş etmeye hazırlanıyorlardı ki Marvolo onlardı durdurdu, "Ayağınızın altındaki kutudakini çıkarın."
Malfoy'un bakışlarından önce bir şaşkınlık sonra de memnuniyet geçti. Ardından ağır makinalıyı el birliğiyle çıkardılar. Malfoy'un beti benzi yarası yüzünden atmıştı ancak yoldayken Yaxley'le birlikte sarmışlardı. "Şunu iç Malfoy." dedi ve iç cebndeki matarayı ona uzattı. Konyaktan birkaç büyük yudum alan Malfoy'un suratına kan geldi. Aynı zamanda Snape'e de inanılmaz yaklaşmışlardı. Yaxley ağır makineli tüfeği arabanın camından uzatarak ateş açtı.
Tom ise hareketsizce adeta bir yunan heykeli misali oturmaya devam ediyordu. Pis işler adamlarındaydı. Finalse daima kendisine aitti.
Snape'in yokluğunu tam zamanında fark etmişti. Başkası olsa uzun süre anlayamazdı. Tom işte tam da bu yüzden kaba gücün yetersiz olduğunun bilincindeydi. Hiçbir şey zekanın süzgecinden geçmeden yeterince etkili olmazdı. Kriz anlarında da en etkili şey de aynı biçimde akıldı. Çünkü çok az insan zararı yarara çevirebilirdi. Tom da onlardan biriydi.
Barty Snape'in arabasına arkadan vururken tüm araç sarsıldı ancak ağır makineli tüfekle deliş deşik olan Snape'in arabası yavaşlıyordu.
TA-TA-TA-TA-TA-TA-TA
Taramalı makinanın sesi kulaklarını dolduruyor hatta acıtıyordu ama Snape'e isabet eden kurşunları hayal ettikçe tuhaf bir zevk bile veriyordu bu gürültü.
Snape'in arabası yavaşlayarak durdu ve arkalarındaki iki araba da onun duran arabasının önüne kırdı.
"Barty..." dedi Tom sadece ve Barty silahımı doğrultarak temkinli bir biçimde arabadan indi. Snape'in siyah aracının sürücü koltuğuna doğru yürüdü. Tom da hemen onun ardından arabadan indi ve silahını kavradı.
"Ah..." inleyen ve alnından bir kan damlası çenesine doğru süzülen yağlı siyah saçlı adam yarı baygın oturuyordu şoför koltuğunda.
Barty başını sallayıp diğer arabanın yanındaki Rosier'e döndü. "İçeriyi kontrol edin." dedi ve aracın içinde başka birinin olup olmadığını kontrol ettiler.
"Temiz, Crouch."
Barty kapıyı açtı ve Snape'i yakasından tutarak arabadan indirip yere çarptı. Bomboş bir arazide olmanın faydalarından yararlanmayacak değillerdi. Ama... daha iyi bir planı vardı.
"Onu burada öldürmeyeceğim!" diye bağırdı Marvolo herkesin duyması için ve öne çıktı. Barty geriye çekilirken Tom ayakkabısıyla Snape'in yüzünü çevirdi ve iğrenerek ona baktı.
"Düşmanlarıma saygım vardır. Net bir ölümü hak ederler. Ama..." duraksadı ve sözlerinin etki göstermesi için bir saniye bekledi, "..hainler ve köstebekler için saygım asla yoktur. Onlar işkencenin icat edilme sebepleridir." sözleri kalabalığa nüfuz ederken derin bir nefes aldı,
"Severus Snape şarap mahzenine zincirlenecek! Her gün her Ölüm Yiyen ona bıçaklarıyla bir iz bırakacak. Her kandırdığı Ölüm Yiyen ve bizimle geçirdiği her gün için. Günde elli bıçak izi. Birkaç gün sonra hanginizin darbesiyle ölürse...benden bir şişe kaliteli konyak alacak."Hahahahaha
Ölüm Yiyenlerin gülüşmeleri boş arazide yankılanırken Tom'un surat ifadesi birden ciddileşti. Şarap mahzenindeki zindanda Jean'e ve nişanlısının bıçaklarına ihtiyaç duyacağı bir sorgulama gerçekleştirecekti.
-6.4'ün Sonu-
Merhabaa! Umarım beğenmişsinizdir :) Oy ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need a Gangster
Fanfiction(Tomione Gangster AU) !!! Yüksek miktarda Dark Hermione içerir !!! (Okuyunca neden böyle demeyiniz) Uyarı: Şiddet, olumsuz ögeler, rahatsız edici detaylar içerir. Yıl 1950lerin İngilteresi...İkinci Dünya Savaşı'nın yankıları sürmeye devam ederken s...