Jean Granger, Hermione ismini kullanmayı o gece bırakmıştı. Aynı akşam da Yoldaşlığı terk etmişti. Fakat çektiği acılar ve aldığı zor kararlar şimdi onu muhteşem bir yola sokmuştu. En önemlisi de Tom'la tanışmasıydı.
Riddle için "Tom" ismini kimse yüksek sesli söylemez, herkes ona Bay Marvolo, Bay Riddle, veya Patron derdi.
Hermione içinse kimse "Hermione" ismini yüksek sesli söylemez, Bayan Granger veya Jean Granger derdi.
Onlar sadece birbirleri için Tom ve Hermione'ydiler. Kimse bilmese de paylaştıkları sırlar ve aralarında koparamadıkları bağlar vardı. Buna aralarındaki çekim de eklenince önce sevgili sonra nişanlı olmaları kaçınılmaz olmuştu. Ama sıfatlar önemli değildi. Önemli olan birbirlerini çok iyi anlamalarıydı zaten.
Yaxley ve Rookwood'a çıkmalarını söyledikten sonra Tom'un dudaklarına bir öpücük kondurdu. "Düşüncelisin." diye mırıldandı Tom'un saçlarını okşayarak. Tom bir kolunu onun beline doladı. Sonra viskisinden bir yudum aldı. "Her şey plana uygun gitti. Sadece beş adım sonrasını planlamakla meşgulüm."
Hermione onun elindeki viski kadehini alıp tek seferde tepesine dikti ve Tom'un masasına bıraktı nazikçe. "Bugün çok içtin, Tom." dedi. Tom yorgun bir ifadeyle güldü, "Daha fazla içmeme engel olduğun için teşekkür ederim." dedi boş kadehe gözleriyle işaret edip. Sonra Hermione'nin elini tutup üzerine bir öpücük kondurdu. "Yaxley, Kılkuyruk'un yanına gitti."
"Sabah bana raporunu verecektir."
Tom başını salladı. "Sadece Black ve Lupin'in yakında anlayacağını düşünüyorum. Kılkuyruk baskıyı fazla kaldıramaz."
"Ortadan kaldırsak fena olmaz herhalde. Barty halletsin mi?" diye sordu. Tom çenesini kaşıdı. "Barty için daha mühim işlerim var. Eğer Moody'yi hallederse onu Shacklebolt'un peşine düşecek ekibin başına koyacağım. Kılkuyruk için Malfoy veya Zabini uygun olur." Hermione omuz silkti, "Nasıl istersen... Selwyn birazdan telefon açacaktır. Salona insem iyi olur."
Hermione kalkacak olduysa da Tom onun elini tuttu gitmemesi için. "Biraz daha kal...yoksa viski kadehimi doldurmak zorunda kalacağım. Varlığın bana engel oluyor."
Hermione hınzırca gülerek tek kaşını kaldırdı, "Sırf bu yüzden mi?"
Tom tam aksini söyleyen bir biçimde güldü, "Sırf bu yüzden..." Ardından uzanıp onun yüzünü ellerinin arasına aldı ve tutkuyla öptü bir kez daha. Öpücükler Hermione'nin boynuna kayarken acı bir telefon zili duyuldu alt kattan.
"Selwyn olmalı..." dedi Hermione Tom'dan ayrılarak. "Görüşürüz, bu gece yine ofiste uyuma."
"Söz veremem." dedi Tom sinsi bir gülüşle.
Hermione güldü, ardından ofisten çıkarak alt kata giden merdivenlere yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need a Gangster
Fanfiction(Tomione Gangster AU) !!! Yüksek miktarda Dark Hermione içerir !!! (Okuyunca neden böyle demeyiniz) Uyarı: Şiddet, olumsuz ögeler, rahatsız edici detaylar içerir. Yıl 1950lerin İngilteresi...İkinci Dünya Savaşı'nın yankıları sürmeye devam ederken s...