Moja przygoda z fanfiction rozpoczęła się dość dawno temu, kiedy to miałam duży fangirl na 5 Seconds of Summer. Moja znajoma powiedziała mi wtedy, że koniecznie muszę przeczytać o nich pewnego super fanfika, którego znalazła na blogspocie. A potem okazało się, że istnieje coś takiego jak Wattpad, a czytanie na telefonie może być przyjemniejsze. I wtedy to wszystko się zaczęło – czytanie, pisanie i rozmowy z innymi na temat fanfiction.
Lubię, gdy akcja nie pędzi jak pendolino i mam czas na zapoznanie się z postaciami czy wzięcie oddechu po dużej ilości akcji, która się wydarzyła. Chcę poznać głównych bohaterów – ich wygląd, osobowość, sposób mówienia i działania. Za duży plus uważam nadanie postaci nietypowej cechy wyglądu, osobowości czy obdarzenie chorobą, która będzie utrudniać jej życie i nie pozwoli, aby było one tylko sielanką. Podczas czytania chcę wyrobić sobie opinię o danym bohaterze oraz obdarzyć go jakimś uczuciem.
Ważna jest dla mnie także fabuła. Nie może być ona zbyt przewidywalna lub po prostu nuda. Powiew świeżości to coś, co jest zawsze ważne, a już w szczególności w fanfiction. Macie coś niespotykanego i nowego? Pewnie będę już kupiona hahaha :D Dalej czytacie opis? Jeśli chcecie się do mnie zgłosić, to hasłem jest alpaka.
Co zrecenzuję?
– Harry Potter
– Star Wars
– Marvel
– Chilling Adventures of Sabrina
– Pamiętniki Wampirów i Wampiry: Dziedzictwo
– Sherlock
– Wiedźmin
– Stranger Things
– I wiele innych, więc jeżeli jakiejś kategorii nie ma, to piszcie ;)
Na pewno nie wezmę niczego związanego z anime, bo serio, nie mam o tym bladego pojęcia.
Ze względu na zbliżającą się sesję przyjmę jedno lub dwa opowiadania – zależnie od ich długości.
CZYTASZ
Alko Recenzje |fanfiction|
RandomPiszesz i lubujesz się w tym "okropnym" gatunku, jakim jest fanfiction? My też! Dlatego tym razem przychodzimy pełne chęci, by podzielić się radą i przeczytać Twoją twórczość. Zapraszamy do naszych fanfikowych recenzji!