Elusive_Soul [ZAMKNIĘTE]

1.8K 61 117
                                    

Cześć i czołem!

Tutaj Elusive_Soul.

Niektórzy z Was mogą mnie znać jako autorkę fanfików, głównie potterowskich. Inni jako grafika-amatora. Przede wszystkim jestem jednak fanką fanfików, z którymi dorastałam, i które uważam za świetny sposób na rozwinięcie własnego warsztatu pisarskiego.

Czego szukam w tekście? Nie ukrywam, moją mocną stroną są - i zapewne zawsze będą - bohaterowie. Lubię zagłębiać się w psychikę postaci i szczerze sądzę, że to właśnie dobrze skonstruowani bohaterowie są w stanie uratować nawet najbardziej „fabularnie podziurawioną" historię. Nie znaczy to, że nie szukam w tekście nieścisłości, albo że nie przywiązuję wagi do fabuły samej w sobie.

Przeczytam wszystkie gatunki, także wszystko z treściami dla dorosłych. Zdecydowanie odmawiam oceny opowiadań, gdzie chodzi tylko o seksy. Seksy są fajne, jeśli są poparte rozwojem emocjonalnym, a nie niepohamowaną żądzą kopulacji. Jeśli chcecie się do mnie zgłosić, podajcie hasło: Jack Daniels.

Zaznaczam jednak, że - według mnie - recenzja nie służy wyłapaniu wszelkich błędów. Oczywiście będę je wskazywać, ale liczę na to, że Autorzy sumiennie podejdą do swojej pracy i dopieszczą ją w miarę możliwości. Niepoprawione, wiszące od dawna błędy, zdecydowanie nie pomogą w wywarciu dobrego pierwszego wrażenia.

No to teraz najważniejsze...

W jakich fandomach siedzę?

- Harry Potter,

- Wiedźmin,

- Sherlock,

- Władca Pierścieni,

- Marvel, DC (choć nie są to moje ulubione uniwersa),

- Piraci z Karaibów,

- Naruto,

- Pamiętniki Wampirów,

- Lucyfer,

- GOT (nie oglądałam siódmego i ósmego sezonu, ale czytałam wszystkie książki),

- Star Wars,

- gry, głównie: Assassin's Creed, Skyrim (właściwie wszystko z serii TES), Wiedźmin (jak już wspomniałam), Detroit: Become Human.

- o resztę pytajcie, zapewne coś pominęłam!

ABSOLUTNIE NIE PRZYJMĘ:

- większość anime odpada, chyba że nie jest wymagana znajomość kanonu. Wtedy jednak liczcie się z uwagami, jeśli coś będzie dla mnie niejasne.

Alko Recenzje |fanfiction|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz