Ave, normal_psycho wita Was w swoich skromnych progach.
Siedzę od kilku lat w różnorakich fandomach, co sprawia, iż zagłębiłam się także w ich najmroczniejsze zakamarki i dotknęłam skrawka absurdu. Możecie więc powiedzieć, że w sporym stopniu mamy podobne doświadczenia, a kategoria "fanfiction" odbija podobne piętno na jej zwolennikach.
Jako osoba skupiająca się w ogromnej mierze na barierach, psychologii oraz problemach, z ogromną chęcią spotykam opowiadania z ich masywną ilością. A już w szczególności, gdy zostają okraszone opasłymi opisami i nietuzinkową fabułą - nieważne, czy z romansem, czy bez niego. Liczy się dla mnie kanoniczność charakterów, a jeszcze lepiej, ich ludzkość. Jeżeli mój opis ci odpowiada, to słowem, którego szukasz do zgłoszenia jest pączek.
Jeżeli nie kojarzycie mnie, to nic w tym dziwnego. Działam za kulisami kilku grupek na facebooku oraz na własnym koncie, skrobiąc ff.
Jak można się więc spodziewać dość dobrze znane mi są fandomy:
⇝ anime takie jak: BnHA, SnS (tasiemce wszelkie poza One Piece) oraz wiele innych, których znajomość jednak proszę zweryfikować ze mną
⇝ Avatar: legenda Aanga, Miraculous, wszelkie ff z bajek
⇝ Harry Potter, The 100, Star Wars, MCU, AU z DCU, Percy Jackson
⇝ gry takie jak Uncharted, Detroit: Become Human, Wiedźmin, Life is Strange, Mystic Messenger, Słodki Flirt, Outlast, DDLC (tu także można się dogadać, bo wszystkich nie wypisuję)
⇝ przyjmę także opowiadania w stylu Yandere Simulator
⇝ nie mam problemu też z ff opartymi na TWD
CZYTASZ
Alko Recenzje |fanfiction|
DiversosPiszesz i lubujesz się w tym "okropnym" gatunku, jakim jest fanfiction? My też! Dlatego tym razem przychodzimy pełne chęci, by podzielić się radą i przeczytać Twoją twórczość. Zapraszamy do naszych fanfikowych recenzji!