Changkyun
Dny jakoby najednou utíkaly rychleji a rychleji, s babičkou jsme se dlouho mluvili o našem rozhodnutí, jediné, co mi kladla na srdce bylo to, že pokud se zřeknu nároku na firmu, zřeknu se automaticky i nároku na dědictví v podobě jmění, v jednom úderu srdce jsem jí řekl, že peníze nepotřebuji. Ani jsem nad tím nepřemýšlel, nemusel jsem. Už jsem věděl, že peníze není něco, co by mi přinášelo štěstí, čerpal jsem z ní a z firmy tolik peněz, rozhazoval je, kde se dalo a necítil jsem se nikterak šťastný, za to teď nemám peněz ani ze čtvrtky tolik a jsem šťastnější, než jsem za celý život byl. Podepsali jsme smlouvu, že se vzdávám nároku na veškeré dědictví a najednou, jsem byl volný, prvních pár dnů, skoro týden jsme strávily s tím, že jsme si s Kihyunem užívaly volno. Byl jsem každý den s ním i s Chengiem, zatímco jsme plánovaly, jak to vše bude probíhat. Také jsem se domluvil s Kihyunem na tom, že se budeme starat o Hyunshika, sice ho pustili z nemocnice, že je v pořádku, ale přece jen je jeho věk vyšší než můj a dlouho trvalo, než byl schopný v pohodě chodit nebo dělat jakoukoliv práci, proto náš byt byl chvíli plný k prasknutí, protože i přes jeho protesty jsme si ho vzali k sobě a starali se o něj. Cheng byl nadšený, protože Hyunshik souhlasil, že mu může říkat dědečku.
„Nechci, abys kvůli mně měl finanční problémy, Hyunshik," šeptnu, když sedíme u televize, Kihyun nám přinese jeho zdravé brambůrky a dovolí nám otevřít si láhev piva, zatímco jde prát a věšet prádlo. „jsem ti vděčný za všechno dobré v mém životě a za tvou věrnost, proto nechci, abys měl problémy, ne kvůli mně, už jen po té nehodě nechci, abys byl u mě vázaný, pokud si přeješ zůstat v Calpheonu, nebudu ti bránit, ani ti to nebudu mít za zlé, já ti nemohu nijak platit, ne teď." usměju se smutně a zakroutím hlavou a pak se setkám s hřejivou dlaní na svých zádech. Zvednu k němu oči a zahřeje mě u srdce, když vidím jeho úsměv.
„Za celou svou dobu u vás, pane Lim, jsem to ani jeden den nedělal pro peníze, není to asi na místě, ale už když jste byl mladý jsme Vás s mojí ženou spíše považovali za člena rodiny, jakoby jste byl náš syn a já to vždy tak cítil," usměje se, zatřese se mi spodní ret a než mu stačím říct, že to cítím stejně, tak pokračuje. „ dům mám zaplacený, peníze našetřené a moc toho nepotřebuji, radši budu s vámi pracovat bez peněz než za peníze pracovat bez Vás." usměje se na mě. Píchne mě těmi pocity u srdce. Přikývnu a s nepřekonatelnou vděčností v srdci.
Každý večer jsme s Hyunshikem a Kihyunem přemýšleli, co uděláme s naší novou firmou. Chtěli jsme pomáhat lidem, stejně jako v Calpheonu, ale ten bere peníze z banketů, nadačních akcí a nespočet menších zakázek, na které mi nemáme prostředky ani známosti. Proto jsme se rozhodli, že musíme nejdřív firmu nějak zafinancovat. A pak mě to napadlo, co bude hnacím modulem naší společnosti? Hned vstanu ze sedačky a vezmu do ruky telefon. Vytočím Jacksonovo číslo a domluvím si s ním na druhý den schůzku.
„A řekneš nám, co tě napadlo nebo si to necháš pro sebe?" zasměje se Kihyun a dloubne do mě. Skousnu si ret a přikývnu.
„I když chceme konkurovat Calpheonu, musíme nejdřív vydělat peníze, až pak můžeme vůbec přemýšlet nad nějakými charitativními akcemi, proto mě napadlo, že nejjednodušší, jak vydělat peníze je zábavní průmysl." kývnu hlavou a Kihyun vytřeští oči tím, že ani jeden s tím nemáme zkušenosti.
„Ale je to proveditelné, mám známého," začne Hyunshik a oba se na něj podíváme „ před několika lety založil společnost z ničeho. Začal s modelingem, měl pár hezkých známých, třeba Kim Woobin," oba vytřeštíme oči, když zmíní jméno známého herce. „ začínal jako model, beze jména, přehlídky, časopisy, není to tak finančně náročné a je z toho dost veliký výnos, pak postupně přidával, místo kamarádů, k němu lidé už chodili na konkurz, herci, modelové, zpěváci, nakonec i nějakou skupinu. Teď si žije v bavlnce, patří mezi veliké společnosti a to začínal s malou kanceláří na okraji Soulu a výdělkem pokladního. Vzhledem k tomu, že to není náš záměr mít budovu plnou idolů, herců a hereček, ale spíše o odrazový můstek, můžeme to zkombinovat." řekne Hyunshik na jeden nádech a já souhlasně přikývnu.
YOU ARE READING
Láska za milion ✓ || Changki
FanfictionOsud dokáže být nemilosrdný a krutý. Nesčetněkrát nám naloží tolik, co jsme sotva schopni unést. Každé má své démony, každý se musí vypořádávat a bojovat se svým osudem. I Changkyun a Kihyun. Jejich osudem propojené cesta je velmi dlouhá, velmi slož...