~BAB 13~

521 19 8
                                    


"Bad boys ain't no good but good boys ain't no fun."


Aira mencelikkan matanya yang masih terasa  berat. Jam di dinding diperhatikan dengan pandangannya yang agak kabur.


7.15 pagi.

Aira membuntangkan mata.

"What?! Terlepas subuh?!" Aira menguak rambutnya yang menutupi wajah. Dia jadi gelabah. Baju untuk ke PC masih belum digosok lagi! Semalamlah ni,balik terus tidur.

'Wait! Tidur?!'

"Aaarrrrrgggghhhh" Aira menjerit nyaring. Rambutnya yang sedikit kusut diramas kasar. Dia teringat kejadian semalam. Cepat-cepat dia intai dalam selimut.

"Henry!!!!! Wake up!!!!" Aira menggoncang kaki lelaki itu yang masih enak tidur.

"Hey, what's up?" Henry yang masih maimai itu,masih boleh tersengih sambil lambai tangan. Siap ber'what's up' bagai.

"You took my virgin,idiot!" Aira menjarakkan dirinya. Seram sejuk!

"Oh,really?!" Henry acah terkejut. Thanks to his tactics. He put some pills called libigirl in her hot milo. Hahaha! Pil tu dia beli di farmasi sebelum pergi kedai apple. Plannya memang sentiasa menjadi.

'Thanks to this fucking brilliant brain!'

Henry ketawa nakal melihat Aira yang mengheret selimut sampai ke almari.

'Auww!' Aira sedikit mengaduh dalam hati bila terasa sakit pada celah kangkangnya. Dang!!!

Bila nampak tuala yang tersangkut di pintu almari, barulah dia gantikan dengan tuala itu untuk melilit badannya.

Langsung dia tak sedar apa dia buat semalam. Nak undur masa? Memang tak boleh!

Ni lah orang cakap,terlajak perahu boleh diundur. Tapi kalau dia ni,terlajak apa? Haa, sambung lah. Terlajak sorong? Ke dayung?

'Oh my god! Apa aku pikir ni?!' Aira pukul kepalanya.

"Do you...like it? Want some more? I can make another round." Henry sengih. Keningnya diangkat.

'Boleh pulak dia main tawar menawar dengan aku!'

Aira stress. Memanglah dia ada keinginan dan nafsu. Tapi bukan dengan orang yang bernama Rizqisyah Henry ni! Melainkan kalau dia Ustaz Henry. Memang dia serah diri awal-awal.

"Mehlah sini... Duduk dulu. Rushing nak gi mana kau ni?" Henry menarik hujung tuala Aira supaya isterinya itu duduk di sebelahnya. Nasib tak terloroh tuala.

"Apa awak ni?" Aira malas nak melayan tapi memikirkan tualanya akan ditarik,baik dia ikut aje.

"Believe it or not,Mia... I made you mine. Officially mine." Henry melirik ke arah leher Aira yang dipenuhi kesan lebam.

"Ni semua awak punya pasallah!" Aira cubit paha Henry kuat. Biar lepas semua geramnya.

"Apa awak bagi saya minum semalam hah?" Aira peluk tubuh.

Henry angkat bahu. Sengihan nakalnya memang menambahkan lagi amarah Aira padanya. Dia pantas turun dari katil lalu melangkah ke arah pintu bilik.

"Jangan lupa siap-siap cepat. The PC,remember?" Aira melopongkan mulutnya. Segera dia bangun dan menuju ke bilik air. Lelaki tak apalah! Boleh siap cepat.

Henry segera melangkah ke biliknya. Peristiwa semalam asyik berulang tayang dalam benaknya.

(◕ᴥ◕)

What About Revenge [✔]Where stories live. Discover now