Най-накрая се изкъпа, избръсна се и се погледна в огледалото. Наистина беше отслабнал. Не се беше виждал такъв. Не разпознаваше човека отсреща. Осъзнаваше, че нещата отиваха на зле и трябваше да се стегне. Достатъчно време прекара емоционално смазан и безпомощен. Вярваше, че дъщеря му е силна. Охраната в болницата беше достатъчна. Осъзна, че тя щеше да е добре и без да е залепен за нея.
Заради това, че позволи на емоциите си да го завладеят, пренебрегна себе си, пренебрегна Ема и пренебрегна Лео. А освен това и превърна родното си място в игра на руска рулетка. Почувства се като нищожество. Сякаш е хвърлил всичко, което имаше, всичко, за което се беше трудил и за което мечтаеше, по дяволите. Трябваше да оправи и това.
Още повече, че в Мексико го смятаха за мъртъв. Мейсън наистина прекали. Опита се да свали много по-голям човек от него. И честно казано, Нейтън си даваше сметка, че му се беше получило. Изабела беше прекалено болезнено и слабо място, а той удари точно там. Трябваше да покаже кой е и защо името Гарсия беше като клетва, която никой за нищо на света не смееше да изрече. Знаеше точно как да върне това. Трябваше да го направи, не защото искаше, а защото това беше начин на оцеляване, колкото и странно да звучеше. Ако враговете му останеха с впечатлението, че е слаб, щяха да го разкъсат като кръвожадни вълци.
Облече се и излезна от банята. После целуна момичето си и тръгна към стрелбището. По път набра Елият.
- Елият? Мисля, че има някаква връзка между това с Изабел и това с Леонардо. Някой сериозно се опитва да се отърве от наследниците ми. Следователно скоро ще се опита да се отърве и от мен. Нещата се случват прекалено последователно. Казах на Изи, че ще бъде следващият лидер на картела - и пуф, беше простреляна 5 пъти със снайпер. Остана само Леонардо. Сега и неговата глава лежи на гилотината. Ако знаеш нещо, каквото и да е, кажи ми!
- Мисля, че телефонът ти се подслушва. Няма да ти кажа нищо сега. Знаеш къде съм. Ела при мен. - каза, за да говорят на спокойствие.
- Чудесно. Значи ме чуват. Слушайте, нещастници и си записвайте! Ще разбера кои сте. Ще ви намеря. И ще ви убия. ЩЕ УБИЯ ВСЕКИ ЕДИН ОТ РОДА ВИ И ЩЕ СЕ ПОГРИЖА ДА НЯМАТЕ НАСЛЕДНИЦИ! Разбрахте ли!? Вас и всеки, който работи за или със вас! Ще покрия улиците на Мексико с кръвта ви! Ще отворя музей с останките ви! Ще ви даря на науката за експерименти! Разбрахте ли ме!? Заядохте се с грешния Гарсия! - изкрещя, изливайки всичкия гняв който е тлеел досега в него. Почувства се добре пак да е себе си. Затвори телефона.
YOU ARE READING
Stronger
RomanceЧетвърта част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'! (Вижте другите части преди да прочетете тази, за да ви е по - лесен животеца ;-)). 'Чувствам се сякаш съм по средата на океана. Не мога да си поема въздух, но не се задушавам. Странно. Няма нищо около...