31.

846 45 16
                                    

- Миличка, всичко ще ти обясня. Само ела, моля те. Остани тази вечер. Ела, ще си поговорим само двете. - помоли я майка ѝ.

- Накъде без мен?! И аз идвам! - намеси се Бианка.

Сандра кимна в знак на съгласие и и трите се качиха в стаята ѝ. Заключи вратата.

- Тоолкова е секси! - възкликна Бианка.

- Бианка! - скара ѝ се Адриана.

- Какво? Да не би да лъжа?!

- Хубаво момче е, няма спор... - съгласи се тя, въздишайки.

- Но?

- Един момент. - каза тя, излезе от стаята и се върна с документ в ръце.

- Когато срещнах Нейтън работех като модел и бях отседнала в хотела му с баща ти. Бях на 23, а Нейтън тъкмо беше навършил 19. Знаех, че е опасен човек, но както на теб, не ми пукаше. Една вечер бяхме на бизнес вечеря с него и баща ти, когато той, без да му пука изобщо от Емил, ме покани на среща. Беше невъзможно да му откажа. Беше цар с думите, а усмивката му ме разтапяше. Не ме целуна чак до третата среща, което ме накара да си мисля, че има сериозни намерения. Всеки път беше вълнуващо с него, а го правеше с лекота. Караше ме да се чувствам като най-специалното момиче на света.  Не издържах ако не го видя. Познато ли ти е? - Сандра замълча, защото знаеше, че е вярно. -  След около месец излизане осъзнах, че съм влюбена. Баща ти работеше прекалено много, така че изобщо не забелязваше че има промяна в мен. Спах с Нейтън. Почувствах се на седмото небе. Не бях правила по-добър секс през живота си! Не исках това чувство да ме напуска. На ден ми казваше по минимум 100 начина колко ме обича. Точно от това има нужда всяка жена да чува, очевидно и аз. След около година ми предложи да се оженим. Приех, разбира се. Казах на баща ви. Беше съсипан, но не ме спря. Не спря да ме обича въпреки всичко. Тогава не го оцених. С Нейтън започнахме да се виждаме все по-рядко и по-рядко. "Работа" казваше той. След няколко месеца ми разкри истината. Мислих си, че се шегува. Молех се да е кошмар, от който да се събудя час по скоро. Не беше. Баща ти беше единствения, който се застъпи за мен и остана до мен въпреки всичко. Семейството ми се отрече от мен, защото Нейтън е мафиот, а аз го избрах пред тях. Но това, което искам да ти кажа е, че никой не ме е лъгал както той. Лъгал ме е толкова добре, че все още го обичам и ме боли за него. Не искам същото да се случи и на теб, миличка. Не искам да преминаваш през това. Ето този документ е брачното свидетелство, а това е развода...

StrongerWhere stories live. Discover now