21.

802 55 10
                                    

  Тя се събуди в болнична стая. Не помнеше кога се е озовала на това място. Беше много объркана. И наранена. Спомни си всичко, което беше забравила. Осъзна, че собствения ѝ баща - този, който повече от всичко ненавиждаше лъжите, я излъга. Отрече се от нея. Или поне така го усещаше. Неусетно започна да плаче.

Той влезе в стаята. Тя набързо изтри сълзите.

   В очите му разчете, че не знае какво си е спомнила. Не знае как да започне. А и самата тя не беше сигурна дали иска изобщо да започва.

   - Из...

   - НЕ! Няма Из! - извика.

    - Виж... Наясно съм, че ме мразиш за това, което направих, но не си мисли, че съм взел това решение с лека ръка.

   - Млъкни! Не искам да те слушам! Ти за мен вече си никой, както сам ми каза! Знаеш ли какво е да се събудиш без да знаеш кой си и къде се намираш!? Идваха хора, твърдяха, че ме познават, ревяха на леглото ми, а аз си нямах и на идея кои са! В този момент имах нужда от семейството си. А то къде беше? А да, сетих се! Баща ми дойде да ми каже, че съм останала сирак и, че съм напълно сама. Браво на теб татко!

   Осъзнаваше, че думите ѝ го нараняваха, но изглеждаше сякак той е очаквал подобна реакция. Той изобщо не реагира. Просто изчакваше безразлично тя да се доизкаже. Искаше да му покаже, че постъпката му много я е наранила.

   - Не говори като не знаеш цялата история. Използвах случая, че всички мислиха, че си мъртва. Дадох ти нов живот! Извън картела! Нали това искаше, Изабела?! И ако трябва да сме напълно честни, ти също не беше особено откровена с мен! Чух разговора ти с Джейс във Флоренция. Знам всичко. Защо не ми каза в очите тези неща, които каза на него?

   - Какво общо има това?!

    Изникна въпрос в главата ѝ. Защо Нейтън е бил във Флоренция?

   - От това разбрах, че не искаш да си част от делата на картела. Отдаде се възможност и аз ти дадох този шанс. Ако ти бях казал истината нямаше никога да искаш да започнеш на чисто. Мечтаеше да станеш лекар преди смъртта на Антонио. Вече си лекар. Установи живота си, беше щастлива...и тогава този идиот реши да те доведе тук!

   - Какво направи на Даниел? - попита тя настойчиво. Изведнъж се сети, че тя дойде с него, и Нейтън я беше видял с него. Сигурна беше, че няма да го остави намира.

StrongerWhere stories live. Discover now