Тя се качи на покрива на болницата да помисли. Загледа се в сградите. По дяволите, дори те ѝ бяха липсвали. Когато беше в Ню Йорк вътрешно чувстваше, че нещо ѝ липсва. Мексико беше нейният дом. Радваше се, че се е върнала.
Въздъхна. Все пак имаше и варианта да бъде Марго в Мексико, нали?
Изведнъж я връхлетя, че Ник и момчетата я бяха погребали.
Ами Джейс? Изплаши се, че можеше вече да не чувства нищо към нея?! Парфюмът му беше останал в съзнанието ѝ...сякаш той беше с нея сега.
Тя реално усещаше присъствието му. Пулсът ѝ се ускори. Не трябваше да го поглежда, за да знае, че стои зад нея.
- Добре дошла у дома, принцесо. - прошепна във врата ѝ и постави целувка. Обгърна я с ръце. Тя се усмихна. Обърна се, за да го погледне. Определено беше порастнал. Последните ѝ спомени от него бяха сякаш отпреди цяла вечност. В сравнение със сега тогава е бил като дете. - Така де, чух че ме помниш, идиотке.
Изабела се засмя. Искрена радост я заля.
- А ти помниш ли ме? - прехапа устна тя.
- Забравя ли се такава жена? Смея ли?!
- Хайде да се разходим и да ми разкажеш какво прави последните 7 години. Бъди искрен. Включи всички по-значителни еднодневки.
Той се засмя сякаш тя говори небивалици. Слязоха по стълбата и тръгнаха по коридора.
- Не знам за какво говориш. Бях монахиня. Питай баща ти. Той също беше.
- Какво имаш в предвид?
- Джейс.. - той точно щеше да ѝ отговори, когато друга жена се намеси. Беше красива, Изабела ѝ го признаваше. Тя му хвърли гневен поглед в стил 'С тая ли ме замести?!'. Знаеше, че няма право да му е ядосана, защото нямаше как да очаква от него да седи и да я чака 7 години.
- Хей, ти трябва да си Изабела. Чувала съм много за теб. - усмихна се момичето, а на Изабела ѝ идеше да ѝ извие врата. Освен това мислеше, че ще е по-хубава без коса.
- Esta es Haley. No hay razón para estar celoso de ella. Te gustan las chicas ... y tu padre, pero definitivamente no yo. Tu madre cree que se la está follando ... no me escuchaste. - (Това е Хейли. Няма причина да ревнуваш от нея. Пада си по момичета...и по баща ти, но определено не и по мен. Майка ти си мисли, че той спи с нея...не си го чула от мен.) каза Джейс. Олекна ѝ, докато не чу, че и Нейтън участваше в уравнението.
YOU ARE READING
Stronger
RomanceЧетвърта част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'! (Вижте другите части преди да прочетете тази, за да ви е по - лесен животеца ;-)). 'Чувствам се сякаш съм по средата на океана. Не мога да си поема въздух, но не се задушавам. Странно. Няма нищо около...