Минаха 3 седмици откакто Изабела беше простреляна. Нейтън беше толкова вманиачен в опазването ѝ, че не се отделяше от нея. Почти не ядеше. А да не говорим за спане. Приличаше на болен човек. Изпитва параноя ако не е около Изабела. Елият имаше чувството, че Ема се притесняваше повече за него отколкото за нея. Което в случая беше напълно разбираемо.
Той не осъзнаваше какво си причинява. Или може би го прави, но не му пука. Освен това в Мексико са тръгнали слухове, че е мъртъв. По право, ако той умре, картела остава за Лео. Затова сега има награда за главата му. Някой наистина се опитва да си присвои картела. Елият не беше казал на Нейтън по очевидни причини. Колкото до Саарела, доста добре се беше скрил. Не е напуснал Италия. Елият беше сигурен в това, защото имаше хора по границите, а и по летищата. Тоест, щеше да знае. Следователно куче сина беше още в Италия. Но не е оставил никакви следи след себе си. Не е използвал кредитни карти, няма телефонни обаждания.
А освен с него, трябваше да се занимава и с това да разбере кой е обявил 2 милиарда долара за сина на Капо.
....
Вървеше за пореден път към него, за да го излъже, че всичко е наред. Че има следи за Мейсън и тем подобни. Като негов приятел, не искаше да го гледа такъв. Ако Изабела не се върне, той щеше умре. Буквално и преносно. Или щеше да се превърне в безчувствен психопат, който дори и да го убият би се смял. Така че не беше в списъка на Елият с "направи". Но имаше решение за това.
Пак ѝ говореше.
- ...не се тревожи за нищо. Вземи си колкото време ти трябва, princesa. Аз повече от всеки знам колко е трудно да излезеш от там. - говореше с прегракнал глас.
- Нейтън. Водя ти някого! - каза ентусиазирано. Той погледна
Обърна се и беше изненадан. Хавиер стоеше зад Елият и самодоволната му усмивка. Защо Елият беше довел баща му?! Очакваше Хавиер да му каже, че се е превърнал в нищо, че е слаб и така нататък. Неща, които знаеше.
Изправи се.
- Защо си тук? - пита малко по-рязко, отколкото имаше в предвид.
- Не мога ли да прекарам един ден със сина си?!
- Ако не беше Хавиер Гарсия, бих се вързал.
- Занемарил си картела. Освен това поне 5 пъти чух, че си мъртъв.
- Ааа дойдохме си на думата! Я чакай, какво?! Мъртъв!?
YOU ARE READING
Stronger
RomanceЧетвърта част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'! (Вижте другите части преди да прочетете тази, за да ви е по - лесен животеца ;-)). 'Чувствам се сякаш съм по средата на океана. Не мога да си поема въздух, но не се задушавам. Странно. Няма нищо около...