Нейтън преби петима, които момичето му беше казала, че се водят "кралете на underground битките". Нямаше смисъл да се сравнява с тях. Той беше Кралят на Мексиканския картел. Беше ясно какво ще стане от самото начало. Затова не се биеше - защото никой не е участвал в толкова битки колкото него. Особено като дете.
- Хайде да ми разкажеш къде се научи да се биеш така на по питие. - каза тя.
- Хейли, не искам да си правиш погрешни изводи. Ти си наистина красива жена и споделяме много общи интересни, само че аз обичам жена си.
Името ѝ беше Хейли, очевидно.
- Добре, тогава пий с мен като с приятел. Очевидно имаш нужда, иначе нямаше да си тук.
- Няма да се откажеш, а?
- Сипи в две чаши лед и дай бутилка бърбън. - каза тя на бармана и се усмихна широко. - Уцелих ли напитката?
- Право в десятката!
- Кажи ми сега какво се обърка в живота ти до такава степен, че да имаш енергията да пребиеш петимата ни най-добри бойци. Някои даже бяха по-едри от теб!
- Масата не е важна, а тактиката. Те може да са ступали няколко дребосъка, но с мен няма да се получи.
- Ти имаш определен стил...забелязах, че във всяка битка действаш по един и същи начин. Първо изморяваш събеседника, като не удряш, а само избягваш ударите. После ги оставяш да те бият един рунд, за да намериш слабото им място и накрая атакуваш точно там. Къде научи тези номера?
- Нека кажем просто, че от малък съм по арените. Чичо ми ме научи на всичко, което знаеше. А аз надградих с опитът, който придобивах от битките. Той ме учеше, че очите са сетивото, което трябва да използваш най-малко, защото най-лесно могат да бъдат заблудени. Трябва да се довериш на другите си сетива. Аз мога да повторя същите победи и със затворени очи. Но не смятам, че тези битки са честни спрямо тях. Аз съм прекарал повече време в тренировки от всички тук взети заедно.
- Защо реши да се усъвършенстваш точно в тази сфера?
- Ами, ще ти отговоря така... Никой не обича да го бият, а аз имах и все още имам много зложелатели. Винаги съм предпочитал боят пред оръжията. Но врагът винаги може да крие нож, ако ме разбираш. Затова трябва човек да е подготвен за всяка възможна ситуация в свят като моя.
YOU ARE READING
Stronger
RomanceЧетвърта част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'! (Вижте другите части преди да прочетете тази, за да ви е по - лесен животеца ;-)). 'Чувствам се сякаш съм по средата на океана. Не мога да си поема въздух, но не се задушавам. Странно. Няма нищо около...